مجلس رفع مشکلات جاده‌ای کشور را از وزارت راه مطالبه کند

۲۱ آبان ،

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه به سبب رخ دادن حوادث بسیار در جاده آبادان- ماهشهر مردم آبادان نام این جاده را جاده مرگ گذاشتند، گفت: انتظار ما نمایندگان استان خوزستان این است که هیأت رئیسه طی نامه‌ای شدید‌اللحن به وزارت راه خواستار حل مشکل این راه شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران جواد سعدون زاده نماینده مردم آبادان در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ آبان) بهارستان در اخطار قانون اساسی گفت: با توجه به رخ‌دادن اتفاق در جاده آبادان ـ ماهشهر انتظار می‌رفت که هیأت رئیسه پیام تسلیتی را قرائت می‌کرد.

وی در ادامه افزود: متأسفانه به سبب رخ دادن حوادث بسیار در جاده آبادان- ماهشهر مردم آبادان نام این جاده را جاده مرگ گذاشتند و تا کنون حدود ۱۳۲۵ قربانی از مردم آبادان و خرمشهر گرفته است اما متأسفانه تا کنون این وزارتخانه هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت این جاده نکرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: هم اکنون انتظار ما نمایندگان استان خوزستان این است که هیأت رئیسه طی نامه‌ای شدید‌اللحن به وزارت راه خواستار حل مشکل این راه شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار قانون اساسی سعدون زاده با بیان اینکه حوادث جاده‌ای جزء حوادث ناگوار در کشور است گفت: به طور حتم مجلس و کمیسیون‌های تخصصی باید این موضوع را ریشه‌یابی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.