مجلس فردا هم مشکلات خودروسازان را بررسی می کند

۲۲ آبان ،

مجلس فردا هم مشکلات خودروسازان را بررسی می کند

عصر خودرو : دبیر انجمن خودروسازان ایران با بیان نتیجه جلسه روز گذشته خودروسازان با نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری جلسه دیگری در روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا احمد نعمت‌بخش اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران عامل ایران خودرو و سایپا و دبیران انجمن خودروسازان و قطعه‌سازان در محل کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد.
وی با بیان اینکه ‌در این جلسه مشکلات متعدد صنعت خودرو از جمله کمبود نقدینگی، بوروکراسی سازمان حمایت، رشد شدید قیمت مواد اولیه و کاهش تولید خودرو مطرح شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس پرسش‌هایی در مورد شرایط صنعت خودرو داشتند که به سبب اتمام وقت، مقرر شد جلسه دیگری در روز سه شنبه هفته جاری برگزار و به سوالات نمایندگان پاسخ داده شود.
دبیر انجمن خودروسازان ایران تصریح کرد: بنابراین با برگزاری جلسه بعدی و آگاهی نمایندگان از مشکلات مختلف صنعت خودرو از جمله نوسان و افزایش نرخ ارز، کمبود نقدینگی، رشد شدید قیمت مواد اولیه و کاهش تولید خودرو، درباره این موضوعات تصمیم‌گیری خواهد شد.

دوشنبه ۲۲ آبان   ۱۱:۲۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.