مجله نشر دانش سرشناس ترین مجله پس از انقلاب اسلامی است

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با توجه iبه حضور اثرگذار مجله نشر دانش امروز این مجله یکی از سرشناس ترین مجله ها پس از انقلاب اسلامی iبه شمار می آید.

بهمن حاجی پور، رئیس مرکز نشر دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: مجله نشر دانش یکی از ۱۰ مجله ای است که توسط مرکز نشر دانشگاهی منتشر می گردد این مجله در سال ۱۳۵۹ iبه قصد ایجاد ارتباط میان مرکز نشر دانشگاهی و استادانی که قرار بود در رشته های مختلف برای این مرکز کتاب های درسی دانشگاهی ترجمه یا تألیف کنند، تأسیس شد.

وی افزود: مجله دانش یا ۲۳ سال حضور اثرگذار در محافل علمی و ادبی داخل و خارج کشور و قلمرو فرهنگی زبان فارسی یکی از سرشناس ترین و مقبول ترین مجلات پس از انقلاب اسلامی iبه شمار می آید.

حاجی پور تصریح کرد: مطالب مجله نشر دانش مشتمل بر مقاله هایی که از لحاظ تاریخی مسائل تألیف و ترجمه و تدوین کتاب را در فرهنگ اسلامی بررسی می کند، مقاله هایی که وضع نشر کتاب را در کشور بررسی، مقاله هایی که iبه iبهبود کیفیت تألیف ترجمه و ویرایش کمک کرده، معرفی اندیشمندان اسلامی و ایرانی و خبرها فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز نشر دانشگاهی با جمع آوری و تصویب مقاله ها و نقدهای انتشار یافته در نشر دانش iبه صورت موضوعی و چاپ آن در یک مجله اقدامی بی سابقه انجام داده است که علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند iبه وب گاه www.iup.ac.ir  مراجعه کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.