مجموعه آثار«انیمیشن، تجربی و تبلیغاتی» نقد وبررسی می شود

در دویست و چهل و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران؛

در دویست و چهل و هشتمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، مجموعه آثار «انیمیشن، تجربی و تبلیغاتی» از ساختههای برجستهی امیر مهران در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران، این مچموعه آثار کوتاه، از ساختههای امیر مهران که انیمیشن های «موجگمشده»، «شهر خاموش»، «روزنه»، «شب گوسفند» و فیلم تجربی«مسیر سرد خون»را شامل می شود و این نشست تلاش میکند از بخش مغفول مانده سینما(انیمیشن) و بهرههای هنری تبلیغاتی آنها به صورت فنی آنالیز و اطلاعاتی در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

کارگردان این مجموعه آثار تاکنون برای تهیه و ساخت آثارش موفق به کسب جایزه های متعددی داخلی و خارج چون عنوان بهترین انیمیشن در بخش نگاه نو از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه (موجهای گمشده)، سیمرغ بلورین بهترین پویانمایی از جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر(شهرخاموش)، جایزه بدیعترین فیلم جشنواره رویش، جایزه بهترین فیلم تجربی از بیست و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران(مسیر سرد خون) شده است.

امیرمهران دانش آموخته کارگردانی انیمیشن از دانشکده صدا و سیما از سال ۷۷ فعالیت در زمینهی سینما و انیمیشن را آغاز کرد و در همان سال سه فیلم کوتاه داستانی ساخت.

نشست نقد این مجموعه آثار بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور امیر مهران(کارگردان)، محسن امیر یوسفی(کارشناس منتقد) و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.

علاقمندان به عضویت و حضور در نشست‌های باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.