مجموعه بانی و نانی ۲ در شبکه پویا

تولید مجموعه انیمیشن سه بعدی بانی و نانی ۲ در ۵۲ قسمت ۵ دقیقه ای در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است

 به گزارش خبرگزاری هنر ایران؛ محمد رضا نجفی امامی کارگردان انیمیشن گفت: در فاز اول مجموعه انیمیشنی بانی و نانی ، داستان هایی با محوریت دو شخصیتِ اصلی ” بانی” و  ” نانی ” که در واقع دو وجهِ متضادِ داخل یک انسان می باشند، بیان می گردد. بانی و نانی که در یک شهر فانتزی زندگی می کنند، طی داستان هایی جذاب، با اتفاقاتی طنز آلود ، معضلات اجتماعی را نقد و بررسی می کنند . 

در سری دوم این مجموعه، بانی و نانی بسیار پولدار شده اند و در یک شهر ساحلی و در شرایط رفاهی بی همتا زندگی می کنند . آنها در دو خانه ویلایی بسیار مجلل که تمامی امکانات در آنها وجود دارد، در همسایگی هم به سر می برند . در نزدیکی ویلاهای محل سکونت آنها، گورستانی واقع شده که پدر بانی و پدر نانی که در قید حیاط نیستند به عنوان دو روح سرگردان در آن زندگی می کنند و به نوعی در داستان های این مجموعه دخالت می کنند .

این مجموعه تلاش دارد از دریچه طنز به مسائل مختلف اجتماعی نگاه کند و می کوشد در کنارِ روایتِ واقعیات زندگی روزمره، نگاه امیدوارانه به آینده را مقابل چشمان مخاطب ترسیم  و با اتفاقات کمدی میان شخصیت های فانتزی داستان، ماجرا هایی  آموزنده ،جذاب و دیدنی خلق کند. 
انیمیشن بانی نانی ۲ از شنبه ۲۸ اردیبهشت  ساعت ۲۲:۱۳ از شبکه پویا به نمایش در می آید.

 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.