مجموعه تماشاخانه ایرانشهر تعطیل است

همزمان با لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین (ع)، مجموعه تماشاخانه ایرانشهر هیچگونه فعالیت نمایشی نخواهد داشت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ همزمان با شب های قدر و فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی (ع) سالن های شماره یک و تالار استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر هیچ گونه اجرایی ندارند.

براساس این گزارش؛ با پایان یافتن ایام سوگواری امام علی (ع)  و شب های قدر، سالن های نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در دهه سوم مرداد ماه، اجراهای خود را با دو نمایش “شب روی سنگ فرش خیس” به کارگردانی هادی مرزبان و بازی هنرمندانی چون بهزاد فراهانی، فردوس کاویانی، فرزانه کابلی، ایوب آقا خانی، بهرام ابراهیمی، شیوا مکی نیان، نیکی مظفری، مهدی عبادتی و علی رامز از ساعت ۱۹ در سالن شماره یک و نمایش”۳۳درصد نیل سایمون” به کارگردانی افسانه ماهیان و بازی علی سرابی، آیداکیخائی، مسعود میر طاهری و الیکا عبدالرزاق از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در سالن استاد سمندریان از آغاز خواهند کرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخبار و رویدادهای هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می توانند از طریق شماره های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ با این مجموعه در ارتباط باشند. /م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.