مجموعه تماشاخانه ایرانشهر هشتم مرداد ماه اجرا ندارد

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا از مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، اجراهای صحنه‌ای این مجموعه در شب های بعدی و پس از اذان مغرب و عشا با دو نمایش ‘شب روی سنگ فرش خیس’ به کارگردانی هادی مرزبان و ‘سی و سه درصد نیل سایمون’ به کارگردانی افسانه ماهیان از سر گرفته می‌شود.

نمایش’ شب روی سنگ فرش خیس’ با بازی هنرمندانی از جمله بهزاد فراهانی، فرزانه کابلی، ایوب آقاخانی، فردوس کاویانی، بهرام ابراهیمی و علی رامز از سه شنبه دهم مردادماه اجراهای خود را طبق روال معمول از ساعت ۱۹ در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر ادامه می دهد.

نمایش ‘سی و سه درصد نیل سایمون’ نیز با بازی علی سرابی، آیداکیخایی، الیکا عبدالرزاق و مسعود میرطاهری داستان زوجی را روایت می‌کند که در زندگی مشترک خود دچار مشکلاتی شده اند.

** اجرای دو نمایش گروه‌های خارجی

دو نمایش ‘لو (lev)’ و ۳(a+b) به کارگردانی ‘کلودیا سوراسه’ از اواسط شهریور ماه امسال در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌شود.

این اجراها در راستای طرح اجرای گروه های بین‌المللی تئاتر در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر که سال گذشته از سوی ‘مجید سرسنگی’ مدیرعامل خانه هنرمندان ایران اعلام شد، روی صحنه می‌روند.

این دو نمایش که پیش تر در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کاندیدای دریافت بهترین طراحی صحنه شده بودند، از سال ۲۰۰۷ در بیش از ۴۰ جشنواره بین المللی حضور داشته‌اند.

فراهنگ ۲۰۲۵** ۱۵۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۷۶۴۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.