مجموعه طرح های فصلی هزاران لبخند همراه اول کلید خورد

مجموعه طرح های فصلی هزاران لبخند همراه اول کلید خورد

در ادامه طرح های تشویقی همراه اول، اپراتور اول در قالب مجموعه طرح های فصلی هزاران لبخند، ( پاییزی از تاریخ ۰۱/۰۷/۹۱ لغایت ۳۰/۰۹/۹۱ ، زمستانی از تاریخ ۰۱/۱۰/۹۱ لغایت ۲۹/۱۲/ ۹۱، بهاری از تاریخ ۰۱/۰۱/۹۲ لغایت ۳۱/۰۳/ ۹۲) جوایز نفیسی به مشترکین فعال و خوش حساب خود می دهد.

به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، مجموعه طرح های فصلی هزاران لبخند (پاییزی، زمستانی، بهاری) را از ابتدای مهرماه سال جاری تا پایان خردادماه سال آینده اجرا می کند.
در مجموعه طرح های فصلی هزاران لبخند همراه اول کلیه مشترکین (دائمی و اعتباری)، شرکت داده می شوند و قرعه کشی جوایز بصورت فصلی و در دو سطح معمولی و عالی انجام می شود.
حداقل امتیاز لازم جهت شرکت در قرعه کشی سطح معمولی ۱۲۰ امتیاز و سطح عالی ۲۰۰ امتیاز است. هر ۲۰ هزار ریال کارکرد مشترک پس از کسر تخفیفات (برای سیم کارت دائمی) و ۲۰ هزار ریال اعمال شارژ (برای سیم کارت اعتباری) ۱۰ امتیاز، فعال سازی سیم کارت دائمی ۵۰۰ امتیاز، فعال سازی سیم کارت اعتباری ۵۰ امتیاز دارد.
در این طرح تشویقی، یک شماره تلفن می تواند در چندین قرعه کشی شرکت کند و جوایز صرفاً به مالک قانونی سیم کارت در زمان استخراج اطلاعات ارائه می شود. همچنین در طرح مذکور امتیاز قرعه کشی ها از اولین روز تا آخرین روز فصل محاسبه می شود و امتیازات کسب شده به فصل بعد منتقل نمی شود.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. رويا:

    salam ba tashakor mishe tarehe 5+55bezarid dobare khahesh mikonam tarh bara hame saat bezarid ba tashakor

  2. زاکر:

    پس چرا قرعه کشی فصل زمستان را انجام ندادند… فقط هی تبلیغ بهاره را می کنند.. اینها همه درو دکونه همه کدها هم جعلی هست که روی سایت میذارند..هیچ برنده ای وجود نداره وگرنه اینها تو بوق می کردند که میخوان یک ریال جایزه بدند!!!

  3. سحر:

    در ۵ فروردین ۹۲ پیامکی از طرف شرکت مخابرات آمد که در طرح زمستانه هزاران لبخند برنده یک میلیون تومان کمک هزینه زیارتی شده ام دو شماره تلفن هم ارسال نمود تلفن ثابت آن که در روی فکس است و کسی پاسخگو نیست همراه هم خاموش است .شماره تلفن مورد نظر هم سرچ کردم در سایت نبود فقط طرح پاییزی درج شده است خواهشمند است راهنمایی کنید از هر کسی می پرسم می گویند سرکاری است خواهشمند است راهنمایی فرمایید

  4. محمد کبیری:

    سلام……..یک اسمسی از طرح زمستانه هزاران لبخند مخابرات و اطلاعات و فناوری و ارتباطات سیار برام اومد مبنی بر این که پنج میلیون ریال وجه نقد برنده شدم. بای دچیکار کنم؟در سایت هم چیزی راجع ب برندگان نگفته و شماره ای هم ک داده شده خاموش است.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.