مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران میزبان خانواده ها

مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران تا پایان شهریور ماه از ساعت ۹ تا ۳۰/۱۹ و بلیط فروشی تا ۳۰/۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به میراث فرهنگی کشور می باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران، سالومه پوریامین مسئول روابط عمومی مجموعه گفت: نظر به رویکرد مثبت علاقمندان به میراث فرهنگی کشور از تغییر ساعت کاری در ایام ماه مبارک رمضان و استقبال خوب شهروندان و بازدیدکنندگان از کاخ موزه ها مدیریت محترم مجموعه دستور دادند که فعالیت کاری از ساعت ۹ تا ۳۰/۱۹ و بلیط فروشی تا ۳۰/۱۸ باشد.

پوریامین افزود: این تصمیم به منظور رفاه حال شهروندان و بازدیدکنندگانِ میراث فرهنگی گرفته شده است تا خانواده ها بتوانند در ساعات عصرگاهی از کاخ موزه ها و برنامه های فرهنگی-هنری مجموعه استفاده نمایند.

وی عنوان نمود: با توجه به اوج سفرهای تابستانی خانواده ها و وجود تعطیلات در ماه جاری این تغییر ساعت کاری بهترین فرصت را برای آنها فراهم می کند و همکاران مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران نیز اهتمام دارند که بتوانند میزبان شایسته برای این عزیزان باشند.

ایشان در ادامه افزود: رویکرد مدیریت مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران علاوه بر معرفی میراث گرانقدر تاریخی کشورمان ایجاد فضای فرح بخش برای بازدیدکنندگان می باشد.

پوریامین گفت: مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران همزمان با برگزاری شانزدهمین دوره اجلاس سران جنبش غیر متعهدها در تهران میزبان میهمانان و مدعوین این اجلاس و مردم عزیز طبق ساعات اعلام شده می باشد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.