مجموعه “مستند از نگاهی دیگر” رکوردار حضور جشنواره ای شد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

پنج فیلم از مجموعه “مستند ازنگاهی دیگر “به تهیه کنندگی “محبوبه هنریان” در ششمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت انتخاب شد.

محسن غلام زاده، کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: این مجموعه مستند، پژوهشی است که به بررسی میزان شناخت و علاقه مندی مخاطبان نسبت به گونه ها و موضوعات متنوع فیلم های مستند پرداخته است.
وی افزود: “مستند از نگاهی دیگر” در هر برنامه، یک فیلم مستند ۲۰ دقیقه ای را به نمایش می‌گذارد که این مستند ها با موضوع و ساختارهای متنوع و در بیش از ۱۵ استان کشور ساخته شده اند که هر کدام از جذابیت های ویژه خاص خود برخوردار است.
غلام زاده تصریح کرد: این برنامه در بخش گفتگوی استودیویی به مدت ۲۵ دقیقه با حضور مستندساز و کارشناسان مرتبط با حوزه محتوایی مورد بحث برنامه به بررسی موضوع مورد نظر می‌پردازد .
وی ادامه داد: از عناوین مورد توجه این مجموعه می‌توان به موضوعات تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، هنری، سیاسی ،‌ دفاع مقدس، طبیعت و گردشگری و علمی آموزشی اشاره کرد.
وی بیان کرد: آثاری چون “من هنوز زنده ام” و “زلال ایل” به کارگردانی “محبوبه هنریان”، “لالایی جنگ” به کارگردانی “حبیب باوی ساجد” ، “سفر سرخ” به کارگردانی “محسن قیصری”  و “آسمان عالمی فراتر از خیال” به کارگردانی “محسن غلام زاده” به عنوان آثار برگزیده ای از مجموعه “مستند از نگاهی دیگر” هستند که به ششمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت راه یافتند.
غلام زاده که خود مجری کارشناس مجموعه “مستند از نگاهی دیگر” است، افزود: مستند “لالایی جنگ” پیش از این جایزه دوم بهترین فیلم مستند را در دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و بهترین مستند تلویزیونی را در چهارمین جشنواره بین المللی فیلم اتحاد برای شبکه یک سیما کسب کرده است.
گفتنی است؛ مجموعه “مستند از نگاهی دیگر “کار مشترکی از “محبوبه هنریان” و “محسن غلام زاده” که در گروه مستند شبکه یک سیما تهیه و پنج شنبه ها ساعت ۲۲:۴۰ از این شبکه پخش می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.