مجوز آلبوم «عاشقانه ها» احسان خواجه امیری صادر شد

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: مجوز آلبوم «عاشقانه‌ها» با صدای احسان خواجه امیری صادر شد و این اثر به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، خواجه امیری که برای اجرای کنسرت در شهر لندن بسر میبرد، در صفحه شخصی خود خبر از صدور مجوز برای آلبوم «عاشقانه‌ها» داد و در یادداشتی کوتاه نوشت: «وقتی پیامهای شما را در صفحه شخصی خودم خواندم، حس کردم یک کوه پر قدرت حمایتم می‌کند و این خیلی احساس عجیبی بود. به لطف خدای بزرگ و دعای شما نهایتا امروز مجوز آلبوم «عاشقانه‌ها» صادر شد، از تک تک شما که ۲ سال صبر کردید و به هر شکل ممکن هوای من را داشتید ممنونم. از آن عزیزانی که در این مسیر همراهم بودند تا آن عزیزانی که در مجوز گرفتن کمکم کردند از همه سپاسگذارم؛ می‌دانم هوادارهای احسان خواجه امیری خیلی سخت پسند هستند، ولی فکر می‌کنم به امید خدا این مجموعه راضیشان کند.»

همچنین این خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران، یکی از قطعات آلبوم «عاشقانه‌ها» را با نام «دریا» منتشر و به هوادارانش تقدیم کرده است، کار سرایش ترانه این قطعه برعهده روزبه بمانی‌ بوده و علیرضا افکاری بر روی این ترانه ملودی ساخته و هومن نامداری هم کار تنظیم «دریا» را انجام داده است.

در ادامه می توانید این قطعه شنیدنی را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

  • دانلود قطعه «دریا»

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.