مجوز تولید ۱۷۱محصول دیجیتالی نرم افزاری صادر شد

۳۰ آبان ،

به گزارش خبرنگار مهر، کارگروه نظارت، ارزشیابی و ثبت نرم‌افزار در نود و هفتمین جلسه خود با صدور مجوز برای ۱۷۱ درخواست موافقت کرد.

در این جلسه، اعضای کارگروه با صدور مجوز برای ۱۷۱ درخواست موافقت کردند و این در حالی است که در این جلسه ۱۷۹ درخواست مورد بررسی قرار گرفت و هشت اثر از نظر کارگروه، نیازمند اصلاح محتوایی و یا فاقد صلاحیت برای صدور مجوز تشخیص داده شد.

در همین حال این کارگروه با صدور مجوز برای ۲۱ درخواست گواهی ثبت موافقت کرد و تمامی ۲۱ درخواستی که برای دریافت گواهی ثبت نرم‌افزار به کارگروه ارجاع داده شده بود، مورد موافقت واقع شد.

همچنین ۷۹ درخواست اثر نیز برای دریافت پروانه انتشار یافتن مورد بررسی قرار گرفت که به استثنای ۸ درخواست، مابقی مورد تائید اعضای کارگروه واقع شد و با صدور مجوز تکثیر ۸۳ حامل دیجیتال از مجموع ۸۳ درخواستی ارائه شده به کارگروه مورد موافقت قرار گرفت.

نرم‌افزارهایی همچون نرم‌افزار پرواز از مدینه تا طوس، سیستم گزارش‌دهی اعتباری و اعتبارسنجی اشخاص حقوقی، افسانه سرزمین رنگ‌ها، قصه‌های سلامت، بارداری سالم، نرم‌افزار بازرگانی و فروش، قدسنا، رسانه‌ها و دنیای امروز، چگونه ریاضیات و فیزیک را بالای ۹۰ % پاسخ دهید، آموزش جامع کمک‌های اولیه و داروشناسی، مجموعه نرم‌افزارهای گردشگری مسافرتنما، منابع انسانی فصل، همراه عاشورائیان، سیری در احادیث رضوی، مرگ سایه‌ای همراه و یاس کبود ۲ از جمله نرم‌افزارهایی می باشند که حایز شرایط اخذ مجوز شناخته شده‌اند.


MehrNews Rss Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.