مجوز موسسه خیریه نیکوکاران سرخپوش به باشگاه پرسپولیس اهدا شد

۳۱فروردین۱۳،

در نشست رویانیان با رییس سازمان بهزیستی کل کشور

در نشست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ریاست سازمان بهزیستی کل کشور مجوز موسسه خیریه «نیکوکاران سرخپوش» به محمد رویانیان اهدا شد و امتیاز تیم فوتسال پرسپولیس نیز به سازمان بهزیستی واگذار گردید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که چندی پیش از سوی سازمان بهزیستی به عنوان سفیر طلایی این سازمان به منظور انجام کارهای خیرخواهانه در عرصه ورزش انتخاب شده بود، عصر امروز نشست ویژه‌ای با دکتر هاشمی رییس سازمان بهزیستی کل کشور داشت و تصمیمات جدیدی برای ورود باشگاه پرسپولیس به امور خیریه اتخاذ شد. در این نشست حسین شمس، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال به عنوان مشاور سازمان بهزیستی نیز حضور داشت.

 محمد رویانیان در این باره گفت: نشستی که امروز در سازمان بهزیستی داشتیم بعد از شب بیادماندنی تجلیل از چهره‌های ماندگار پرسپولیس اتفاقی بسیار زیبا و نیک بود و بنده امیدوارم باشگاه پرسپولیس با برخورداری از خیل عظیم هوادارانش بتواند در امور خیریه گام‌های مهمی بردارد. آقای دکتر هاشمی ریاست محترم سازمان بهزیستی لطف کردند مجوز فعالیت باشگاه پرسپولیس در امور خیریه را با صدور مجوز موسسه خیریه نیکوکاران سرخپوش فراهم ساختند. در هیات مدیره این موسسه خیریه بزرگانی همچون محمد مایلی‌کهن، محمد پنجعلی، مهدی مهدوی‌کیا و حسین شمس حضور خواهند داشت و بنده نیز در کنار آنها خواهم بود. پروانه رسمی این موسسه خیریه امروز در سازمان بهزیستی رسما به ما داده شد. باشگاه پرسپولیس برحسب وظیفه و رسالتی که دارد در امور خیریه ورود خواهد کرد و در گام اول با حضور مسوولان سازمان بهزیستی، اعضای محترم هیات مدیره در ورزشگاه درفشی‌فر، آغاز به کار این موسسه خیریه انجام خواهد شد و اولین نشست رسمی در درفشی‌فر برگزار می‌گردد و بازیکنان پرسپولیس که همواره به حضور در چنین فعالیت‌هایی مشتاق می باشند، ما را یاری خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین تصریح کرد: برای همکاری و همیاری هواداران پرسپولیس در امور خیریه برنامه‌هایی در نظر داریم که انشاا… در اولین نشست هیات مدیره پیشنهادات و نظرات را مطرح می‌کنیم تا تصمیمات خوبی گرفته شود. همچنین ما امروز امتیاز تیم فوتسال پرسپولیس را به سازمان بهزیستی واگذار کردیم و در همین راستا از آقای کفاشیان نیز درخواست کردیم در چارچوب مسائل قانونی مجوز بازگشت این تیم به لیگ برتر فراهم شود تا از این طریق نیز بتوان گام‌هایی در امور خیریه برداشت.

محمد رویانیان در پایان گفت: باشگاه پرسپولیس در یکسال اخیر فعالیت‌هایی در امور خیریه داشته که از جمله می‌توان به عقد تفاهم‌نامه با سازمان بهزیستی استان تهران در شیرخوارگاه آمنه اشاره کرد که ما تقبل کردیم کودکان زیر ۳ سال استان تهران تحت پوشش بگیریم و امروز در نشست با ریاست سازمان بهزیستی کل کشور آمادگی خود برای حمایت معنوی و مالی از تمامی کودکان زیر سه سال و بی‌سرپرست کل کشور را اعلام داشتیم. ما امیدواریم و تلاش می‌کنیم در امور خیریه و عام‌المنفعه ورود کرده و گام‌های اساسی در این راستا برداریم. بدون تعارف باید بگویم بسیار خوشحالم و احساس می‌کنم باشگاه پرسپولیس با اقدامی که امروز صورت گرفت در مسیری گام برخواهد داشت که خیلی‌ها را خشنود خواهد کرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.