مجیدی: حجازی محبوب همه استقلالی‌هاست + تصویر

۲ م دیماه ،

کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از ثبت قراردادش در هیات فوتبال استان تهران گفت: ناصر حجازی اسطوره محبوب همه استقلالی ها و حتی بسیار از طرفداران پرسپولیس است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی عصر امروز شنبه و پس از ثبت قراردادش در هیات فوتبال استان تهران ضمن بیان این مطلب افزود: من فقط به خاطر اینکه احساس کردم هواداران استقلال با آمدن من هرچند کم خوشحال می‌شوند، به تیم بازگشتم و اصلا به خوب و بد بودن این مسئله فکر نکردم. من فقط می‌خواستم که هواداران استقلال خوشحال باشند.

وی ادامه داد: من چند ماه در هوای سرد لندن از ساعت ۶ صبح تا ۸ شب به کلاس مربیگری رفتم و قرار است روز هشتم بهمن ماه امتحان این کلاس ها برگزار شود اما به خاطر بازی استقلال با پرسپولیس در این امتحان شرکت نخواهم کرد.

مجیدی که پس از دیدارش با امیر قلعه نویی انتقادات بسیاری از وی مطرح شد گفت: می خواهم در مورد مسائلی که پس از این اتفاق رخ داد صحبت کنم.وقتی صحبت از مکتب ناصر خان حجازی کردم منظورم این بود که حجازی اسطوره همه استقلالی‌هاست، او به خاطر شخصیت و رفتارش محبوب پرسپولیسی‌ها نیز هست.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال که هنوز مشخص نیست در بازگشتش به این تیم بازهم کاپیتان خواهد بود یا خیر ادامه داد: اگر صحبتی در این رابطه کردم به این سبب بود که مردم ناصرخان را به سبب بازی‌ها و گلری کردنش دوست ندارند بلکه صداقت و روراستی او را دوست دارند.

براساس این گزارش، فرهاد مجیدی قرار است از روز یکشنبه در تمرینات استقلال شرکت کند اما او در صورتی می تواند کارت بازی اش را دریافت کند که باشگاه استقلال برگه فسخ قرارداد توزی را به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ارائه کنند.


sadkhabar.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.