مجیدی: شانس بسیاری برای کسب مدال در مسابقات ساحلی آسیا داریم

با اشاره به آمادگی بالای ملی پوشان اسکیت

مربی تیم ملی اسکیت بزرگسالان ایران گفت: با توجه به تمرینات و آمادگی بالای ملی پوشان، شانس بسیاری برای کسب مدال در رقابت های ساحلی آسیا داریم.

 به گزارش سرویس ورزشی برنا، ابوالفضل مجیدی افزود: سومین دوره رقابتهای ساحلی آسیا در رشته اسکیت طی روزهای ۲۸ و ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد و ملی پوشان کشورمان باید به در این روزها به مصاف رقبای قدرتمند خود بروند.

وی از تیم های کره جنوبی، چین تایپه و چین به عنوان حریفان اصلی ایران نام برد و تصریح کرد: این تیم ها همواره از مدعیان اصلی رقابتها به شمار می روند اما این بار قصد داریم برای ایران کسب افتخار کنیم تا به یاری خدا و در سایه تلاش ملی پوشان با دست پر به میهن باز گردیم.

مجیدی تاکید کرد: برای آماده سازی تیم ملی، ۹ مرحله اردو برگزار شده که در تمرینات پایان سعی بر این بود تا با شرایط زمانی محل برگزاری رقابتها همخوانی به وجود آید. بر همین اساس زمان تمرینات خود را به ساعت ۶ صبح تغییر دادیم تا ملی پوشان هماهنگی لازم بدنی را در خود ایجاد کنند و امیدوارم تلاشهای صورت گرفته با کسب مدال همراه باشد.

مربی تیم ملی اسکیت ایران گفت: با توجه به این که رقابت های ساحلی آسیا شرایط خاص خود را دارد تصور من این است که شانس بسیاری برای کسب مدال در چین داریم و در صورتی که حادثه ای رخ ندهد، می توانیم با دست پر به ایران باز گردیم.

وی در پایان شرایط ملی پوشان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی از بابت نفرات نداریم و همه ورزشکاران در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.