مجیدی: می خواستم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم/حجازی اسطوره همه استقلالیهاست

۲۸م آذر ،

40-35.jpg

فرهاد مجیدی پس از بازگشت به استقلال گفت که مهم نیست این تصمیم برایش خوب شود یا بد بلکه تنها به بازگشت به استقلال فکر می کند.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی پس از بازگشت به استقلال و توافق ۱۸ ماهه با این تیم گفت: ابتدای فصل به سبب شرایطی که وجود داشت قسمت نشد به استقلال بیایم اما برایم مهم بود که با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و حالا خوشحالم این اتفاق افتاده است. اکنون هم با لطف فتح الله زاده و قلعه نویی به استقلال برگشتم و برایم مهم نیست این تصمیم به سودم خواهد بود یا خیر بلکه تنها به پیراهن آبی فکر می کنم.

او در پاسخ به این سوال که چه شد با وجود مشکلات به استقلال برگشتید، گفت: قبل، قبل و باید به آینده فکر کنیم.

مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت یکسری از هواداران مرحوم حجازی از بازگشت شما به استقلال ناراحتند، گفت: من چنین چیزی که شما می گویید را ندیدم اما باید بگویم حجازی اسطوره من نیست بلکه اسطوره کل استقلالیهاست. از قلعه نویی هم بپرسید حرف من را تایید می کند. حجازی مربی من بوده و همیشه دوستش خواهم داشت اما الان مهم پیراهن استقلال و خوشحال کردن هواداران است. گفته بودم که اگر بدانم آمدنم به استقلال یک هوادار را هم خوشحال می کند به استقلال بر می گردم و همین کار را انجام دادم.

وی دربارهٔ وضعیتش هم گفت: باید دو، سه هفته تمرین بدنسازی انجام دهم و بعد ببینم نظر سرمربی چیست و کی آماده می شوم.

مجیدی دربارهٔ بازوبند کاپیتانی هم گفت: من برای بازگشت به استقلال شرطی نداشتم. کاپیتانی در استقلال برای من افتخار است اما در روزهای آخر حضورم در استقلال در یک بازی بازوبند را به اسماعیل شریفات جوان دادم. الان هم بازوبند استقلال آنقدر برایم مهم نبود که به خاطر آن به تیم محبوبم برنگردم. الان هم رحمتی کاپیتان استقلال است و بازیکن بزرگ و با سابقه ای مانند نکونام در این تیم است. ضمن اینکه منتظری هم با سابقه چندین ساله در استقلال بازی می کند. من از شما می خواهم مساله بازوبند را بزرگ نکنید.

او دربارهٔ احتمال بازگشتش به تیم ملی هم گفت: ابتدا اجازه بدهید برای استقلال بازی کنم و بعد اگر توانستم به تیم ملی هم کمک می کنم.

مجیدی با اشاره به قرارداد یک و نیم ساله اش با استقلال گفت: دوست داشتم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

وی دربارهٔ اینکه چرا با وجود حضور قلعه نویی در جلسه مذاکره با نکونام سرمربی استقلال در این جلسه حضور نداشت، گفت: فکر نکنم سببی داشته باشد سرمربی تیم در چنین جلساتی که دربارهٔ مذاکره است حضور داشته باشد.

او همچنین دربارهٔ کلاس مربیگری اش هم گفت: با فتح الله زاده و قلعه نویی صحبت کرده ام که هر وقت کلاس بود به این کلاسها بروم. باید در صورت برگزاری این کلاسها در آن حاضر شوم چون اگر نروم کلاسهای قبلی ام بی نتیجه باقی خواهد ماند.

مجیدی در پایان گفت: از فردا یا پس فردا در تمرین استقلال حاضر خواهم شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.