مجید جلالی: سرتر از داماش بودیم اما باختیم/ انتظار هواداران تراکتورسازی به حق است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

مجید جلالی

 

خانه ورزش: مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با داماش گفت: ما هر چقدر هم بخواهیم که خوب کار کنیم باید توپ هم برایمان بچرخد. ما در نیمه دوم کاملا برتر بودیم ولی فوتبال همین است. وقتی در چنین فضا و زمینی بازی می‌کنید، باید قدر فرصت‌ها را بدانیم. تیم حریف فقط یک موقعیت به دست آورد و یک گل زد. آن چیزی که ما ارائه کردیم خوب بود. کاملا برتر و سرتر از حریف بودیم مخصوصا بعد از چند تعویضی که انجام دادیم چند موقعیت گل به دست آوردیم که از آن‌ها استفاده نکردیم.

جلالی در ادامه گفت: متاسفانه ما در بازی‌های خود موقعیت‌های فراوانی را از دست می‌دهیم. علاوه بر اینکه در طول هفته روی آن‌ها کار می‌کنیم، باز هم شاهد به هدر رفتن موقعیت‌ها هستیم. به نظر من چمن، روح فوتبال است. آن‌هایی که فوتبال بازی کرده‌اند می‌دانند من چه می‌گویم. در استانی که از لحاظ سرسبزی حرف اول را می‌زند باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم! ما اگر از موقعیت‌های خودمان در این بازی استفاده می‌کردیم، به راحتی برنده بازی بودیم. داماش تک موقعیت خود را تبدیل به گل کرد.

سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: مهاجم خوب و بد نداریم بلکه باید از کمترین موقعیت بیشترین استفاده را بکنیم. ما در بازی قبلی ۸ موقعیت گل داشتیم و نزدیم. البته انتظار هواداران به حق است. ما باید بیشتر کار کنیم و وقت بگذاریم تا ضعف‌ها را بپوشانیم.

 

ایسنا

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.