مجید صالح: قلعه‌نویی با ماشین در راه انزلی است/ استقلال صدرنشین، حق اشتباه ندارد

۲۹م دیماه ،

6-715.jpg

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای بازی فردا انگیزه‌های بسیاری داریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید صالح در نشست خبری پیش از بازی با ملوان گفت: در ابتدا باید عذرخواهی کنم. آقای قلعه‌نویی بعد از اینکه پروازش در رامسر فرود آمد، با ماشین شخصی به سمت انزلی حرکت کرد اما تا کنون نرسیده است.

وی دربارهٔ بازیکنان محروم و مصدوم تیمش نیز گفت: خسرو حیدری به سبب سه اخطاره بودن محروم است و عباس محمدرضایی مصدومیت دارد و در بازی فردا حضور نخواهند داشت. همچنین فرهاد مجیدی را در مسابقه فردا بازی نخواهد کرد. البته مجیدی به سبب مشکلاتی که از نظر شرایط آمادگی داشت به انزلی نیامد و زیر نظر بدنساز تیم مشغول تمرین می‌باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما با تمام قوا برای بازی فردا به انزلی آمده‌ایم و به هیچ وجه به نتایج اخیر ملوان کاری نداریم چون می‌دانیم که این تیم از پتانسیل بالایی برخوردار است و انگیزه بسیاری برای این بازی دارد.

صالح در پایان گفت: ما صدرنشین جدول هستیم و حق اشتباه نداریم چون با یک لحظه غفلت جایگاه خود را در صدر جدول از دست می‌دهیم. تمام بازی‌های ما در لیگ مثل فینال است و این بازی هم فینالی دیگر برای تیم است. امیدواریم که بتوانیم در بازی فردا هواداران خود را شاد کنیم.

به گزارش ایسنا در نشست خبری پیش از بازی ملوان و استقلال قرار بود امیر قلعه‌نویی حضور داشته باشد ولی با توجه به اینکه او در این کنفرانس حاضر نشد، عده‌ای از خبرنگاران با اعتراض به نیامدن او، سالن کنفرانس را ترک کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.