مجید مظفری و دخترش نیکی در بابلسر+عکس

۲۶اردیبهشت،

ممتازنیوز: محید مظفری و دحترش نیکی در مجموعه «غریب آشنا» به کارگردانی مهدی صباغ زاده در کنار هم ایفای نقش می کنند. این مجموعه که در بابلسر فیلمبرداری می گردد ماه رمضان امسال روی آنتن می رود.

به گزارش شبکه ایران ، تصویربرداری مجموعه مناسبتی ماه مبارک رمضان شبکه تهران با نام “غریب آشنا” به کارگردانی مهدی صباغ زاده و به تهیه کنندگی مسعود ردایی با حضور جمعی از حرفه ای ترین هنرمندان سینما ، تئاتر و تلویزیون و عوامل فنی و مجرب در بابلسر در حال انجام است. بخش اعظم لوکیشن های این مجموعه در حصار کرج است و پس از تصویر برداری در شمال ایران مجددا در کرج ادامه خواهد یافت.

یکی از نکات مهم این مجموعه حضور بازیگران توانمندی است که برای اولین بار در کنار هم به ایفای نقش می پردازند. به ویژه چهار بازیگر (اکبر عبدی.مجید مظفری.افشین هاشمی و شهره لرستانی) که در سینما، تئاتر و تلویزیون آثار متعددی را کارگردانی کرده اند.

داستان “غریب آشنا” که توسط عباس نعمتی به نگارش درآمده از ورود پسری به نام مسعود به عنوان خواستگار به خانه یک پزشک آغاز می گردد. این خواستگاری ساده بر اثر اتفاقاتی به اتفاق ای بزرگ تبدیل می گردد.

تصویربرداری مجموعه توسط ناصر محمود کلایه و تدوین آن به طور همزمان توسط بهزاد مصلح در حال انجام است. دستیاری تهیه و مدیریت تولید مجموعه”غریب آشنا”به عهده تینا پاکروان است که در ۲۶ قسمت در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه تهران پخش می گردد.

نیکی کریمی و مجید مظفری با تست گریم «غریب آشنا»

لیست عوامل این سریال به شرح زیر است:

کارگردان:مهدی صباغ زاده/تهیه کننده:مسعود ردایی/دستیار تهیه و مدیر تولید:تینا پاکروان/نویسنده فیلمنامه:عباس نعمتی/مدیر تصویربرداری:ناصر محمود کلایه/نورپرداز:ناصر بیک زاده/تدوین:بهزاد مصلح/طراح صحنه و لباس:امیر حسین حداد/صدابرداران همزمان:جهانگیر میرشکاری.مهدی ابراهیم زاده/صداگذاری و میکس:علیرضا علویان/طراح چهره پردازی:پرستو معینی/جلوه های ویژه:حمید رسولیان/برنامه ریز:محمد علی جناب/دستیار اول کارگردان:کاوه صباغ زاده/دستیار دوم کارگردان:مازیار صالحی/منشی صحنه:سحر عقیقی/روابط عمومی:فرامرز روشنایی/دستیار تصویربردار:رامتین فروتنی/گروه تصویربرداری:مهدی رسولی.سینا شاد چهره.امیرحسین واحدی/تصویربردارپشت صحنه و عکاس:نوید سجادی حسینی/دستیار اول صحنه و لباس:رامین غفوری/دستیاران صحنه:سید علی موسوی.علی جعفری/دستیار لباس:سارا دشتی/اجرای چهره پردازی:وحدت سرچونی.ساناز بیات سرمدی/سینه موبیل:وحید بیگلری/ترابری:مصطفی عباسی.محسن حاج نبی.جواد نظری.عبدالله صدیق.باغبانی/گروه تدارکات:مهدی آقایی.ناصر ماهری.جواد راهزانی.علیرضا صادقی/دستیار تولید:آیدا کاشف/جانشین تولید:وحید مشاری

بازیگران:اکبر عبدی.مجید مظفری.افشین هاشمی.شهره لرستانی.لاله اسکندری.زهیر یاری.مریم امیرجلالی.رامتین خداپناهی.سحرآربین.نیکی مظفری.اکبر معززی.مصطفی طاری.سعید پیردوست.گیتی معینی.محمدعلی جناب.اردشیر کاظمی.مجتبی طهماسبی و… 


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.