محاسبه جریمه تاخیر تا روز آخر تحویل تندر۹۰/۲۰۰ هزار تومان کمتر پرداخت کردید

۲۹ام بهمن ،

این مخاطب خبرآنلاین می نویسد:من در مرداد ماه سال جاری ۱۲ میلیون تومان به نمایندگی پارس خودرو بابت ال ۹۰ ای ۲ پرداخت کرده ام قرار بوده در آذر ماه ماشین را تحویل دهند و گفته‌اند که حدودا ۵ میلیون تومان دیگر باید بپردازم ، با افزایش قیمت ماشین، این مبلغ نهایتا به ۸میلیون ۴۰۰ هزارتومان افزایش یافت که تا اینجای موضوع همه چیز قانونی پیش رفته است، اما مشکل اینجاست که با یک ماه تاخیر (آخردی ماه) اعلام کرده‌اند که حواله آماده است، مبلغ نهایی را واریز کرده‌ام، الان حدود ۱۵ روز از آن زمان می‌گذرد اعلام کرده‌اند که ماشین شما آماده است ولی چون یک ایربک دارد، راهنمایی و رانندگی پلاک نمی‌کند و باید منتظر باشید، اینجا چند سوال وجود دارد:
اولا اگر قرار بوده است که در آذر ماه ماشین تحویل شود و ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دریافت شود، چرا با یک ماه تاخیر، بازهم همین مبلغ را دریافت کرده‌اند.مگر نباید تا هر زمان پول پیش آنهاست سودش محاسبه و از مبلغ نهایی کسر شود.
ثانیاً مگر نباید زمانی که حواله آماده می‌شود و پول نهایی را دریافت می‌کنند، ماشین را به فاصله کمی تحویل دهند، سود مبلغ ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی که الان بیش از ۱۵ روز است دست آنهاست و معلوم هم نیست، که چه زمانی ماشین را خواهند داد، کجا محاسبه خواهد شد؟
ثالثا راهنمایی و رانندگی یک ماه پیش اعلام کرده است که ماشین‌های یک ایربک را شماره گذاری نخواهد کرد، اگر پارس خودرو قرار بود ماشین را با یک ایربک تحویل دهد و می‌دانست که شماره‌گذاری نخواهد شد، چرا پول کامل ماشین را دریافت کرده است؟ آیا کسی هست که به ابهامات پاسخ دهد؟
این درحالی است که مدیر بازاریابی و فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا در خصوص پاسخ به سوال اول این مخاطب خبرآنلاین تاکید می کند: جریمه تاخیر خودروساز به تا آخرین روز تحویل خودرو به خریدار محاسبه می گردد و با گذشت ۲۰ روز تا یکماه از تحویل خودرو این مبلغ به حساب کارت خدمات خودروی آنها واریز می گردد.
امیری در عین حال در خصوص پاسخ به سوال بعدی این خواننده خبرآنلاین خاطرنشان می سازد: از کسانی که خودروی خود را در ابتدا ۲ ایربک ثبت نام کرده اند و خودرو به صورت یک ایربک به آنها تحویل داده خواهد شد ۲۰۰ هزار تومان کمتر از قیمت واقعی خودروی دو ایربکی  وجه دریافت شده و در حقیقت این رقم از حساب آنها کسر شده است.
/۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.