محاکمه آدم ربایان ۸.۶ میلیون دلاری که گوش گروگان ۱۵ ساله را بریدند

اعضای باندی که با هدف اخاذی ۸٫۶ میلیون دلاری پسر ۱۵ ساله ای را ربوده و گوشهای او را بریده بودند صبح امروز در دادگاه کیفری محاکمه شدند.
صبح امروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی حیدری رئیس کل دادگستری استان یزد و با حضور ۴ قاضی مستشار برگزار شد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست، گفت: این پرونده ۱۰ متهم دارد که یک نفر از آنها ایرانی و ۹ نفر دیگر افغانی هستند. آنها زمستان سال گذشته پسر ۱۵ ساله ای را در میبد ربوده و برای آزادی گروگان خود درخواست ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار کردند. اعضای این باند همچنین برای جدی نشان دادن تهدیدهای خود گوش های قربانی خود را بریدند. پس از ۹۱ روز از آغاز ماجرا گروگان ۱۵ ساله با کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

در ادامه دادگاه شاکی با حضور در جایگاه به تشریح نحوه ربایش خود پرداخت و برای متهمان درخواست مجازات قانونی کرد.سپس رئیس دادگاه اتهامات اعضای این باند را به آنها تفهیم کرد که متهمان با حضور در جایگاه به دفاع از خود پرداختند.پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای مدافعشان رئیس دادگاه ختم رسیدگی به این پرونده را صادر کرد و برای صدور حکم با ۴ قاضی مستشار وارد شور شدند.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.