محاکمه مستاجری که صاحبخانه اش را با چاقو کشت

۳۱فروردین۱۳،

اختلاف مالک و مستاجر بر سر تخلیه خانه با مرگ مرد صاحب خانه با ضربه چاقو پایان یافت.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، کارآگاهان جنایی با حضور در صحنه جنایت دریافتند این جنایت در پی اختلاف مستاجر و صاحب خانه بر سر تخلیه خانه رخ داده است.

به این ترتیب جنازه مقتول به پزشکی قانونی منتقل و عبدالناصر نیز بازداشت شد. او اتهام قتل را بر عهده گرفت و گفت در یک لحظه عصبانیت به سراغش آمده و از او یک قاتل ساخته است. در جلسه محاکمه که صبح دیروز به ریاست قاضی نورا…عزیزمحمدی برگزار شد، متهم به قتل ۵۵ساله گفت: مدتی بود که در خانه صابر مستاجر بودم. او مرد بداخلاقی بود و مدام با من درگیر می شد.

یک روز او سراغم آمد و گفت باید خانه را تخلیه کنم. چند روزی از او مهلت خواستم اما گفت نمی تواند صبر کند. چند روز بعد در حالی که از راهرو عبور می کردم تا به خانه ام بروم صاحب خانه مانع ام شد.

او گفت باید خانه اش را تخلیه کنم. من باز هم از او وقت خواستم اما او به اصرارش ادامه داد تا این که با یکدیگر درگیر شدیم. به گزارش خراسان، متهم افزود: بعد از آن که در راه پله چند ضربه به یکدیگر زدیم من چاقو کشیدم و یک ضربه به سینه اش زدم. در پی اظهارات این مرد، رئیس دادگاه ختم دادرسی را اعلام کرد و قرار است به زودی در این باره تصمیم گیری شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. آزاده -الف:

    در اصلاح کد خبرمحاکمه مستاجری که صاحبخانه اش را با چاقو کشت باید بگویم شخص مقتول عمو من بوده است کل جریان ازاین قرار بود شخصی بنامه سعید-الف که از وضع مالی خوبی برخوردار بود درفاز سه اندیشه با نقشه قبلی مستاجرش به مشاجره باهمسرش وبحث کشیده و همسر وی به منزل پدرش برگشته دراین میان مستاجر که می دانسته سعید بازاری است وگاوصندوقش همیشه پراست او را تنها گیرآورده و باهمدستی خانواده اش به قتل رسانده پس از سه سال مخفی کاری وعوض کردن قفل درها ومدعی شدن به اینکه سعید از دست همسرش فراری است درهمان مکان زندگی می کرده با پافشاری های همسرش ومشکوک شدن وی به شخص مستاجر کاظم خادم… واستعلام از کارت سوخت و مشاهده شدن مستاجر درهنگام استفاده ازکارت سوخت وی دستگیر وبازجویی شد و وی اعتراف به دزدی و قتل صاحبخانه کرد ۱سال تمام جسد مقتول رانشان نمی داد تا اسفند۹۱ دوباره بازجویی واعتراف کرد که تکه های خرد شده جسد وی را درچاه انداخته پس از تفحص ۱۵ قطعه استخوان درچاه منزل پیداشده و ادامه داستان ….

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.