محبوب ترین مطالب روز دوشنبه خبرآنلاین کدام ها بودند؟

۱۸م دیماه ،

حرف های فرج الله سلحشور در گفت و گو با پایگاه اینترنتی سوره سینما بازتاب های بسیاری داشت. خبرآنلاین هم این گفت و گو را به نقل از این پایگاه اینترنتی روی خروجی حود گذاشت. سخنان او  درباره سینما و سینماگران با تیتر ” سلحشور: شک دارم جیرانی و کاهانی مسلمان باشند” یکی از پربازدیدترین مطالب دوشنبه بود. این خبر همچنین کامنت های بسیاری داشت و کاربران، نظرات متنوعی را دربارهٔ این سخنان ابراز کردند.

در بخش امتیازدهی کاربران هم این مطلب رکورد دار بود. گرچه نمی توان با توجه به معدل ستاره هایی که مخاطبان به این مطلب دادند آن را محبوب دانست چون با زمان تنظیم این خبر(ساعت یک بامداد سه شنبه)  ۱۲۶ نفر مبادرت به دادن امتیاز کردند که معدل امتیازشان تنها دو ستاره بود و نشان از آن داشت که اکثریب کاربران این مطلب را نپسندیده اند.

مطلبی که روز دوشنبه محبوب ترین مطلب خبرآنلاین شد، یادداشت همکارمان عبدالجواد موسوی بود که در پاسخ به همین گفت و گوی سلحشور نوشته شد. این مطلب هم پربازدید شد و هم کامنت های بسیاری داشت. تا لحظه تنظیم این خبر، ۱۱۳ نفر به مطلب ستاره دادند. معدل این ستاره ها ۵ بود که نشاندهنده رضایت کامل اکثریت کاربرانی است که امتیاز داده اند. این یادداشت با تیتر “خون جیرانی و کاهانی حلال اعلام شد” در وبلاگ موسوی انتشار یافت.

کاربران محترم خبرآنلاین! برای امتیاز دادن به یک مطلب می توانید در قسمت فوقانی مطلب، روی ستاره مورد نظر خود (چه زرد باشد و چه نباشد) کلیک کنید تا بلافاصله رای شما ثبت شود. ستاره های زردی که می بینید، معدل امتیازاتی است که پیش از شما کاربران به این مطلب داده اند. امتیازها به ترتیب از چپ به راست افزایش می یابد. ستاره سمت چپی یک امتیازی و ستاره سمت راستی پنج امتیازی است. هر کاربر تنها یکبار می تواند به هر مطلب رای دهد. عددی هم که کنار ستاره ها داخل پرانتز می بینید تعداد کاربرانی است که تاکنون به مطلب امتیاز داده اند.

همین حالا می توانید به مطالبی که تمایل دارید به همین شیوه امتیاز دهید.

۱۹۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.