محبوب ترین مطالب روز چهارشنبه خبرآنلاین کدام ها بودند؟

۲۱م دیماه ،

سخنان آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در جمع مردم قم با تیتر “رهبر معظم انقلاب: کسانی کاندیدای ریاست جمهوری شوند که کار اجرایی بلدند/برخی در سال ۸۸ برای مردم و کشور مزاحمت و ضرر بوجود آوردند” از جمله محبوب ترین خبرها دیروز بود. ۱۷۸ نفر به این خبر ستاره دادند که معدل آن ۴ ستاره از ۵ ستاره بود. این خبر را اینجا بخوانید.

یک خبر جالب از گروه جامعه  از محبوب ترین مطالب روز چهارشنبه بیست دی ماه در خبرآنلاین بود با تیتر “جان گرفتن نوزاد در غسالخانه بوشهر/ پدر از زنده شدن نوزاد خوشحال نشد و او را برد تا دفن کند”. ۸۵ نفر با معدل ۴ ستاره از ۵ به ایمن مطلب امتیاز دادند. این مطلب پربیننده را که کامنت های پرشماری هم داشته می توانید (اینجا) بخوانید و اگر خواستید به آن از یک تا پنج ستاره بدهید یا در قسمت نظرات، کامنت بگذارید.

یکی از مطالب پر بازدید روز چهارشنبه خبر بستری شدن فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون در بیمارستان بود. به این خبر تا لحظه انتشار این سطور  ۱۱۸ نفر ستاره دادند که میانگین سه ستاره حاصل شد. (اینجا)


دو مطلب ورزشی هم جزو مطالب محبوب روز چهارشنبه بودند؛ خبر “صعود مقتدرانه استقلال به نیمه‌نهایی جام حذفی” (اینجا) که توانست از ۵۵ نفر ستاره بگیرد و معدل ستاره هایش هم ۴ از ۵ بود و عکسی از علی دایی و علی کریمی با تیتر “دایی، کریمی را به بلاتر معرفی می کند!”(اینجا) که از ۶۴ نفر ستاره گرفته و معدل ستاره هایش ۴ از ۵ بوده است.

یادداشت همکارمان میثم بهرامی نیز با تیتر “استقلال و پرسپولیس؛ پرچمدار حرمت‌شکنی در ورزشگاه‌ها”  با معدل ۴ ستاره از ۵ از  ۵۲ نفر محبوب شد.
کاربران محترم خبرآنلاین! برای امتیاز دادن به یک مطلب می توانید در قسمت فوقانی مطلب، روی ستاره مورد نظر خود (چه زرد باشد و چه نباشد) کلیک کنید تا بلافاصله رای شما ثبت شود. ستاره های زردی که می بینید، معدل امتیازاتی است که پیش از شما کاربران به این مطلب داده اند. امتیازها به ترتیب از چپ به راست افزایش می یابد. ستاره سمت چپی یک امتیازی و ستاره سمت راستی پنج امتیازی است. هر کاربر تنها یکبار می تواند به هر مطلب رای دهد. عددی هم که کنار ستاره ها داخل پرانتز می بینید تعداد کاربرانی است که تاکنون به مطلب امتیاز داده اند.

همین حالا می توانید به مطالبی که تمایل دارید به همین شیوه امتیاز دهید.
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.