محجوب: جوابیه مرتضوی نشر اکاذیب است

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
رییس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، جوابیه «سعید مرتضوی» دربارهٔ گزارش این هیات را فرافکنی علیه مجلس عنوان کرد و گفت: اظهارات وی مصداق نشر اکاذیب است.

«علیرضا محجوب» عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرتا تاکید کرد: فهرست های انتشار یافته از سوی مرتضوی دربارهٔ اسامی نمایندگانی که از این سازمان کارت هدیه دریافت کرده‌اند، هیچ ارتباطی با مجلس نهم ندارد.

وی تاکید کرد: ادعاهای رییس سابق سازمان تامین اجتماعی در جواب به گزارش تحقیق و تفحص مجلس قانونا ادعای کذب و بی مورد است، زیرا اگر فهرست های مورد ادعای وی درست باشد، باید رسیدهای آن را هم ارایه کند و گرنه از درجه اعتبار ساقط است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: هر سه فهرستی که مرتضوی آن را منتشر کرده، شامل نماینده مجلس دوره هشتم است و مربوط به این دوره نمی شود.

محجوب یادآور شد که بخشی از این پرداخت ها در گزارش تحقیق و تفحص نیز آمده است و چیز مبهمی نیست که مرتضوی بخواهد دربارهٔ آن شفاف سازی کند.

رییس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد که انجام چنین اقداماتی از سوی مرتضوی مصداق سوء استفاده از اسنادی است که در اختیار دارد.

وی دربارهٔ اینکه گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی چه زمان به قوه قضاییه ارسال می گردد، اظهار داشت: نامه هیات رییسه مجلس تهیه شده و هیات رییسه مجلس نیز یک کارشناس حقوقی برای پیگیری موضوع تعیین کرده است.

محجوب افزود: به سبب حجیم بودن پرونده، تدوین نهایی آن برای تقدیم به مراجع قضایی کمی زمان بر است اما امیدواریم تا هفته آینده به دستگاه قضایی ارسال شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.