محدودیت‌های ترافیکی هنگام اجلاس

جام جم آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: محدودیت های ترافیکی، برای برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش غیرمتعهدها به صورت موقت خواهد بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سردار سرتیپ ساجدی نیا در نشست خبری افزود:پلیس برای برقراری نظم و امنیت این رویداد بین المللی، آماده باش است.

وی گفت: محدودیت ترافیکی در خیابان های یمن و رشیدالدین فضل الله که در ضلع شرق و شمال محل برگزاری اجلاس است، فقط به مدت سه روز اجرا می شود و توقف خودروها در خیابان های اطراف این مکان ممنوع است، اما تردد وسایل نقلیه امکان پذیر خواهد بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: تردد خودروهای سنگین در سطح شهر از دوشنبه ششم شهریور تا پایان اجلاس جنبش عدم تعهد ممنوع است و رانندگان این وسایل نقلیه فقط می‌توانند از بزرگراه ها و اتوبان های حاشیه شهر عبور کنند.

وی گفت: همچنین خودروهای حمل مصالح ساختمانی در محدوده اجلاس نیز در این مدت با ممنوعیت تردد مواجه خواهند بود و فقط خودروهای سنگین حاوی مواد غذایی و سوختی حق تردد دارند.

سردار ساجدی نیا درباره تردد موتورسیکلت ها افزود: برای موتورسواران نیز هیچ محدودیتی در نظر گرفته نشده است و همانند گذشته فقط موتورسیکلت های بیش از ۲۵۰ سی سی ممنوعیت تردد در معابر را دارند.

وی بزرگراه چمران، خیابان یمن و خیابان رشیدالدین فضل الله را جزو محدوده برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد اعلام کرد و گفت: کسانی که قصد تردد از بزرگراه چمران به سمت میدان تجریش را دارند برای تسهیل در عبور و مرور می توانند از بزرگراه مدرس تردد کنند تا دچار محدودیت های ترافیکی موقت برای انتقال هیأت های سیاسی نشوند.

فرمانده فاتب همچنین درباره حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس های تندرو در خیابان ولیعصر گفت: فعالیت حمل و نقل عمومی در مدت برگزاری اجلاس متوقف نیست، مگر روز برگزاری اجلاس که به صورت مقطعی اجازه تردد به آنها داده نمی شود و می توانند از مسیرهای جایگزینی که در نظر گرفته شده استفاده کنند.

سردار ساجدی نیا درباره اجرای طرح های ترافیکی زوج و فرد و محدوده اصلی طرح ترافیک در مدت تعطیلی در نظر گرفته شده برای تهران اضافه کرد: هنوز در این زمینه تصمیم گیری نشده و اجرای این طرح ها به قوت خود باقی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از صبر و حوصله و همکاری شهروندان با نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و برگزاری هر چه با شکوهتر اجلاس عدم تعهد تشکر و قدردانی کرد.

سردار ساجدی نیا، همچنین از فعالیت صنوف مختلف به ویژه بازار تهران در زمان برگزاری اجلاس خبر داد و افزود: هیچ محدودیتی در این زمینه نخواهد بود و همه می توانند به فعالیت اقتصادی خود بپردازند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.