محدودیتهای ترافیکی آخر هفته/ در این جاده ها تردد نکنید

فرماندهی پلیس راهور کشور محدودیت های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی پلیس راهور محدودیت های ترافیکی آخر هفته به شرح زیر است:

موتور سیکلت:
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۸ آبان تا ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

کرج- چالوس:

تردد انواع تریلر و کامیون از این محور ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه مورخه ۱۰آبان تا ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۱۰ آبان تا ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

هراز:  
تردد انواع تریلر و کامیون از این محور ممنوع است.

تردد تمامی کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۸ -۹ آبان و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه ۱۰ آبان از محور هراز ممنوع است.

محور دماوند:
تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه ۱۰ آبان از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور زاهدان – زابل:
تردد کلیه تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ روزهای چهارشنبه و جمعه ۹ -۱۰ آبان از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.