محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد

۶ م دیماه ،

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه هفتم دی تا ساعت ۲۲ روز جمعه هشتم دی ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

به نقل از ایلنا، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه هفتم دی تا ساعت ۲۲ روز جمعه هشتم دی ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

محور کرج – چالوس
بر اساس این گزارش، رفت و آمد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه نیز در این محور از ساعت ۱۳ تا ۲۱ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز
رفت و آمد تمام تریلر‌ها از محور هراز همچنان ممنوع بوده و تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۱ روز پنجشنبه هفتم دی و ساعت شش تا ۲۱ روز جمعه از محور هراز نیز ممنوع است.

محور دماوند
همچنین تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا ۲۱ روز جمعه هشتم دی ماه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

محور زاهدان – زابل
رفت و آمد تمام تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور زاهدان – زابل و برعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ – ۱۰ خط – به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

چهارشنبه ۶ دى   ۱۱:۲۴

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.