محدودیت‌های ترافیکی پایتخت ویژه روز استقرار ضریح امام حسین (ع)

۰۶م آذر ،

DSC_7993.jpg

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی استقرار ضریح امام حسین (ع) را در میدان امام حسین (ع) اعلام کرد.

سرهنگ سعید اسماعیلی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس شهری ایسنا، با اشاره به اینکه ضریح مقدس امام حسین (ع) شامگاه دوشنبه به حرم امام خمینی (ره) رفته و روز سه‌شنبه در میدان امام حسین (ع) مستقر می‌شود، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا محدودیتی برای تردد شهروندان نداشته باشیم.

وی به ممنوعیت‌های توقف اشاره کرد و به ایسنا گفت: در مسیر غرب به شرق از پیچ شمیران تا میدان امام حسین (ع)، شرق به غرب از خیابان ایرانمهر تا میدان امام حسین (ع)، خیابان پیروزی از سه راهی شکوفه تا میدان شهدا و در ادامه خیابان مجاهدین اسلام تا تقاطع خیابان ایران، توقف وسایط نقلیه ممنوع است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده، با سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی، درخصوص انتقال شهروندان به محل استقرار ضریح، خاطرنشان کرد: وسایط نقلیه عمومی به میزان لازم در این خصوص در نظر گرفته شده است و از دستجات عزاداری نیز می‌خواهیم تا برای جلوگیری از ایجاد بار ترافیکی از مسیر پیاده‌راه میدان شهدا تا میدان امام حسین(ع) استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه محل‌های خاصی برای استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد نیز درنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با مشخص شدن محل دقیق استقرار ضریح مقدس امام حسین(ع) محل‌های استقرار اتوبوس‌ها اعلام خواهد شد که براین اساس به کلیه رانندگان و تمامی شهروندان پیشنهاد می‌کنیم همکاری لازم را با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ داشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.