محدودیت‌های تردد در صورت ابلاغ ستاد ملی کرونا اجرایی می شود

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آماده اجرای همه پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید وزارت بهداشت از جمله محدودیت‌های تردد در صورت ابلاغ هستیم، گفت: از همه مردم خواهش می‌کنیم در این شرایط که شیوع ویروس کرونا در کشور افزایش یافته به خاطر خودشان و خانواده‌هایشان هم که شده، مسافرت نروند.

محمد اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه بر اساس آمارهای موجود هر گاه مسافرت‌های مردم کمتر شده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند، شیوع ویروس کرونا نیز در کشور فروکش کرده است، مردم فعلا به مسافرت نروند و همه پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی افزود: در این شرایط کادر درمانی کشور خسته شده است و هر روز تعداد بسیاری از مردم عزیزمان جان خود را از دست می دهند که در این ایام متاسفانه تعدادشان از ۳۰۰ نفر در روز هم فراتر رفته است. از سوی دیگر کادر درمانی کشور هم خسته شده است و به همین سبب از همه مردم می خواهیم خواهشا سفر نروند.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه به دغدغه‌ها و گلایه‌های وزیر بهداشت مبنی بر اینکه اوضاع کشور از نظر شیوع ویروس کرونا اصلا مناسب نیست و چرا جاده‌ها بسته نمی‌شوند، آیا آمادگی ایجاد محدودیت‌های تردد را دارید؟ گفت: رئیس جمهوری بارها در جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کردند که وزیر بهداشت هر پروتکلی را می‌خواهد برای کنترل ویروس کرونا اجرا کند مختار است آن را با همکاری وزارت کشور انجام دهد و تا کنون هیج پروتکلی که وزیر بهداشت بر اجرای آن تاکید داشته مغفول نمانده و  آن را اجرایی کردیم.

اسلامی اظهارکرد: در همین راستا اگر محدودیت ترددی از سوی وزیر  بهداشت مانند هفته گذشته اعلام شود وزارت راه و پلیس راه آماده اجرای آن هستند و به سرعت آن را انجام می دهیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.