محدودیت‌های گازرسانی به مناطق کم‌جمعیت برداشته شده است

مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: عملیات گازرسانی به صنایع با هدف رونق تولید و اشتغال‌زایی به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

محدودیت‌های گازرسانی به مناطق کم‌جمعیت برداشته شده است

به گزارش ممتاز نیوز، «مجید چگنی» در نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که به میزبانی شرکت گاز استان فارس برگزار شد، بر اهتمام ویژه برای اجرایی‌سازی فرامین رهبر معظم انقلاب در تبیین شعار سال تأکید کرد.

وی به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم اشاره کرد و افزود: با حمایت‌های رئیس‌جمهوری و دستور مساعد وزیر نفت، برخی محدودیت‌هایی که پیرامون سرانه خانوار وجود داشت برداشته شده است که این موضوع زمینه‌ساز گشایش‌های خوبی در عرصه تسریع گازرسانی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود بهره‌مندی ۹۹ درصدی شهرها و ۹۲ درصدی روستاهای استان فارس از گاز طبیعی را گامی بلند برای محرومیت‌زدایی، گسترش عدالت‌محور زیرساخت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: وضع گازرسانی در فارس با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام شده، نسبت به بسیاری از استان‌ها مطلوب‌تر است.

چگنی ادامه‌داد: عملیات گازرسانی به صنایع همسو با اجرایی‌سازی شعار سال مبنی بر «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» در دستور کار ویژه قرار گرفته و از مجموع هفت‌هزار و ۵۵۵ مرکز صنعتی در سطح استان، پنج‌هزار و ۸۰۱ صنعت به شبکه گاز کشور متصل شده است.

وی همچنین با اشاره به رفع محدودیت‌ها برای گازرسانی به نقاط کم جمعیت، یادآور شد: با این راهکار می‌توان گامی بلند برای محرومیت‌زدایی و توزیع عادلانه زیرساخت‌ها برداشت.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.