محدودیت‌‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور

۰۹ام بهمن ،

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، بررسی تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار مرکز و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک، در محورهای مواصلاتی کشور، به صورت عادی و روان است.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، محور‌های پرتردد امروز کشور به ترتیب آزادراه کرج-تهران و بالعکس‌، آزادراه قزوین-کرج و بالعکس‌، محور ساری-قائمشهر و بالعکس و آزادراه مرودشت-شیراز و بالعکس بودند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، بررسی تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار مرکز و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک، در محورهای مواصلاتی کشور، به صورت عادی و روان است.

‌مجموع تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط در ۸۳۳ محور مواصلاتی کشور طی ۲۴ ساعت قبل ۵۰۱۶۵۸۲ وسیله بوده است که نسبت به روز قبل از آن با تعداد ۵۱۹۵۷۶۹ وسیله، کاهش ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین طی ۲۴ ساعت قبل درمحورهای ارتباطی کشور‌ ۲۲ درصد بوده است.

ساعات اوج تردد طی ۲۴ ساعت قبل بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۶ الی ۷ صبح انجام گرفته که هموطنان با آگاهی ازاین موضوع می توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

پنج محور پرتردد طی ۲۴ ساعت قبل به ترتیب آزادراه کرج – تهران و بالعکس‌، آزادراه قزوین-کرج و بالعکس‌، محور ساری _ قائمشهر و بالعکس، آزادراه مرودشت – شیراز و بالعکس و نهایتاً آزادراه تهران _ قم و بالعکس است.

‌محور شمشک _ دیزین واقع در استان البرز، از پارکینگ بالا (دوم) تا پارکینگ پایین (دیزین)، به سبب بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد از شمشک تا پارکینگ بالا و از گچسر تا پارکینگ پایین جهت دسترسی پیست‌های اسکی از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۷ امکان‌پذیر است.

‌محور فرعی پونل ـ خلخال واقع در استان اردبیل به سبب بارش برف و کولاک و احتمال ریزش بهمن، تا اطلاع بعدی مسدود است.

‌تردد تریلرها، به جز حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، تا روز ۱۵/۱/۹۲ از محور بروجن – لردگان، ممنوع است.

‌محور اردبیل – سرچم واقع در استان اردبیل به سبب سبک‌سازی ترانشه‌های ریزشی تا ۱۵/۱۱/۹۱ از ساعت ۸ الی ۱۶ مسدود بوده و محور اردبیل –آستارا بعنوان مسیر جایگزین اعلام می‌شود.

آزادراه کرج-تهران به سبب احداث تقاطع غیر همسطح کاروانسرای سنگی (۲) تا ۱۵ اسفند، شنبه تا ۳شنبه‌ها از ۲۳ الی ۴ بامداد روز بعد حدفاصل پل فردیس تا وردآورد مسدود و محورهای قدیم و مخصوص کرج به عنوان مسیر جایگزین اعلام می‌شود.

آزادراه قزوین ـ کرج واقع در استان‌های قزوین و البرز‏، به سبب بهسازی مسیر، تا پایان سال جاری، دو لاین در دست تعمیر بوده و عبور وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط و کاهش سرعت انجام می‌شود.

محور کرمان-چوپار-نگار واقع در استان کرمان به سبب عملیات راهداری و تعمیرات اساسی از تاریخ ۲۵/۱۰/۹۱ لغایت ۱۵/۱۱/۹۱ عبور وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط و کاهش سرعت انجام می­شود.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.