محدودیت‌ ترافیکی برای خودروهای سنگین

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 محدودیت‌ ترافیکی برای خودروهای سنگین

محدودیت‌ ترافیکی برای خودروهای سنگین

ممتازنیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار از اعمال محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سنگین خبر داد و گفت: این طرح در ۷ معبر بزرگراهی منطقه اعمال خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز، سید محمد مهدی میرزایی افزود: با توجه به وقوع تصادفات مکرر وسایل نقلیه سنگین در سطح معابر منطقه علی الخصوص معابر شمالی-جنوبی که دارای شیب تندی می باشند، در این معابر محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود.
وی افزود: برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، با هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور، اقدام به تهیه و نصب تابلو های محدودیت ورود کامیون و تریلر با قید ساعت تردد در سطح ۷ معبر و بزرگراه شریانی منطقه شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: از معابر و بزرگراه های دارای محدودیت ترافیکی فوق الذکر می توان به بزرگراه شهید زین الدین، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید باقری، بزرگراه رسالت، خیابان هنگام و خیابان استخر اشاره کرد که با هماهنگی‌های به عمل آمده با پلیس راهور تهران، کامیون‌ها و تریلرهای متخلف اعمال قانون می‌شوند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.