محدودیت ترافیکی آخر هفته راه‌ها

۰۸خردادماه،

معاون عملیات پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های پر تردد کشور را در ایام آخر هفته تشریح کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، سرهنگ اسفندیاری معاون عملیات پلیس راه کشور اعلام کرد: تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۹ خرداد تا ساعت ۲۲:۳۰ روز جمعه ۱۰ خرداد در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
 
سرهنگ اسفندیاری در ادامه گفت: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
 
وی در ادامه افزود: در جاده هراز، تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۲:۳۰ روز پنج شنبه و از ساعت ۶ تا ساعت ۲۲:۳۰ روز جمعه ممنوع است و تردد تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع است.
 
معاون عملیات پلیس راه کشور گفت: در جاده دماوند نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ تا ساعت ۲۲:۳۰ روز جمعه از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 
وی در پایان افزود: تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۰  روزهای پنج شنبه و جمعه از محور زاهدان زابل و بالعکس ممنوع است.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.