محدودیت های ترافیکی اجلاس غیرمتعهدها از هشتم شهریورماه آغاز می شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار ‘اسکندر مومنی’ روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی افزود: جمهوری اسلامی ایران میزبان بزرگترین رویداد سیاسی و دیپلماتیک جهان است که نمایندگان بیش از ۱۲۰ کشور جهان در آن شرکت خواهند کرد.

وی تاکید کرد که ایجاد محدودیت های امنیتی و ترافیکی برای برگزاری این اجلاس مهم غیر قابل انکار است، اما تلاش نیروی انتظامی و پلیس راهور به گونه ای است که کمترین مشکل برای مردم ایجاد شود.

رییس کمیته ترافیک شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها افزود: عمده محدودیت های ترافیکی از ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه ، هشتم شهریور ماه، در تهران اجرا خواهد شد که در چهار محور محدودیت های مقطعی، محدودیت های کامل، ممنوعیت توقف و محدودیت تردد کامیون و مسایل نقلیه سنگین اعمال می شود.

وی درباره محدودیت های دائمی تردد (در مدت برگزاری اجلاس) افزود: طول خیابان یمن حد فاصل یمن – چمران تا یمن – پروانه ، طول خیابان رشید فضل اله حد فاصل میدان دانشگاه تا خیابان شادآور در مقدس اردبیلی، اعمال محدودیت کامل در خیابان البرزکوه، انسداد کامل خیابان طاهری و کلیه فرعی های منتهی به آن و یکطرفه شده خیابان اعجازی حد فاصل خیابان حامد به صورت شرق به غرب را در این حوزه داریم.

سردار اسکندری محدودیت های مقطعی و متناسب با شرایط ترافیکی را در بزگراه مدرس از تقاطع بزرگراه آیت اله صدر به سمت شمال، میدان قدس و میدان تجریش به سمت خیابان ولی عصر تا تقاطع شهید چمران، بزرگراه شهید چمران از تقاطع بزرگراه شهید همت به سمت شمال و خیابان ولی عصر از تقاطع چمران به سمت میدان تجریش اعلام کرد.

وی درباره ممنوعیت توقف وسائل نقلیه نیز گفت: طول بلوار رشید فضل اله، میدان دانشگاه شهید بهشتی، ضلع شمالی و جنوب بزرگراه شهید چمران در مجاورت نمایشگاه بین المللی ، خیابان طاهری ، ملکی، افراز، جاودان، فلاحی و البرز در هر دو مسیر و معابر همجوار کاخ حافظیه و میدان دربند و خیابان دربند حد فاصل میدان تا درب سنگی سعد آباد، ممنوعیت توقف وسایل نقلیه اعمال می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور همچنین آغاز محدودیت های تردد کامیون ها در شهر تهران در دوره زمانی برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهدها را از ساعت ۶ بامداد روز پنجم شهریور ماه اعلام کرد و گفت: این محدودیت تا پایان اجلاس ادامه خواهد داشت و این محدودیت ها در مسیرهای بزرگراه شهید همت به سمت شرق از بزرگراه آزادگان، بزرگراه حکیم از سه راه دهکده به سمت شرق ، جاده محصوص از آزادگان به سمت شرق ،

بزرگراه آیت اله سعیدی از میدان فتح به سمت شمال، بزرگراه کرج – تهران از آزادگان به سمت شرق، بزرگراه یادگار امام به سمت شمال، بزرگراه شهید تندگویان به سمت شمال، بزرگراه نیایش از بلوار سردار جنگل به سمت شرق صورت می گیرد.

اجتمام** ۱۳۷۹**۱۵۶۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۶۱۹۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.