محدودیت های ترافیکی ایام اجلاس موقتی است/شهروندان به راحتی می توانند تردد کنند

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: محدودیت های ترافیکی در ایام اجلاس شانزدهم به صورت موقت و کوتاه مدت می باشد و شهروندان نیازی به کارت تردد ندارند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حسین ساجدی نیا صبح امروز ۵ شهریور ماه در جمع خبرنگاران گفت: در بحث اجلاس جنبش غیر متعهدها پلیس از اول شهریور ماه تا پایان اجلاس به همراه نیروهای بسیج به صورت صددرصد آماده باش می باشد.

وی در ادامه افزود: محدوده خیابان یمن و خیابان رشیدالدین فضل اله در طول برگزاری اجلاس دارای محدودیت ترافیکی موقت می باشد.

سردار ساجدی نیا اذعان داشت: همشهریان تهرانی هیچ گونه محدودیتی برای تردد در پایتخت ندارند و نیازی هم به کارت مخصوص تردد وجود ندارد و ما در تلاش هستیم مسایل ترافیکی را به حداقل برسانیم.

وی همچنین درباره محدودیت مشاغل نیز بیان کرد:‌ اصناف، بازاریان و مغازه داران به راحتی و بدون هیچ محدودیتی می توانند به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: تردد خودروهای سنگین در سطح شهر از روز دوشنبه ۶ شهریور ماه تا پایان اجلاس ممنوع می باشد و خودروهای سنگین برای عبور و مرور از بزرگراههای حاشیه ای پایتخت استفاده کنند به جز کامیونت های حمل مواد غذایی، سوختی و خودروهای خدماتی که حق عبور و مرور در سطح شهر را دارند.

وی بیان اینکه در خیابانهای یمن و رشیدالدین فضل اله که به محل اجلاس منتهی می شود توقف خودروها مطلقاً ممنوع می باشد و در صورت توقف خودرو با جرثقیل به نزدیک پارکینگ منتقل خواهد شد و راننده با در دست داشتن مدارک حتی در ایام تعطیل می تواند خودرو را تحویل بگیرد.

وی با بیان اینکه سیستم حمل و نقل عمومی متوقف نخواهد شد، تصریح کرد: برای مسیرهای BRT تنها ۲ مسیر به صورت مقطعی متوقف شده و مسیرهای جایگزین نسبت به جابجایی مسافرین در نظر گرفته شده است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.