محدودیت های ترافیکی جاده ای در تعطیلات

۰۹ام بهمن ،

محدودیت های ترافیکی جاده ای در تعطیلات

از ظهر امروز عملا تعطیلات ۴ روزه آغاز می گردد. هرچند آموزش و پرورش اعلام کرده که چهارشنبه ۱۱ بهمن تعطیل نیست، اما به هر حال موجی از مسافرت آغاز می گردد. پلیس هم محدودیت‌های ترافیکی برای بعضی جاده‌های کشور اعلام کرده است.

به گزارش «عصرخودرو» به نقل از  خبرآنلاین؛ مرکز کنترل و فرماندهی راهنمایی و رانندگی ناجا، این محدودیت ها را چنین اعلام کرده است؛

 – تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۹ بهمن ماه الی ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳ بهمن ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

– در محور چالوس تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱ روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۲:۳۰ روز جمعه ۱۳ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲:۳۰ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام می گردد.

– در محور هراز تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است. تردد تمامی کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای دوشنبه و پنج شنبه مورخ ۹ و ۱۲ بهمن ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه مورخ ۱۰ و ۱۱ و ۱۳ بهمن ماه از محور هراز ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۲:۳۰ روز جمعه ۱۳ بهمن ماه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۲:۳۰ از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء بصورت یکطرفه است.

– در محور دماوند تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و پنج شنبه مورخ ۹و ۱۲ بهمن ماه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه مورخ ۱۰ و ۱۳ بهمن ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

– در محور زاهدان – زابل تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۰ روزهای دوشنبه و جمعه مورخ ۹ و ۱۳ بهمن ماه از محور زاهدان – زابل و بالعکس ممنوع است.

دوشنبه ۹ بهمن   ۱۳:۲۲

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.