محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در روز ۱۵خردادماه

محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در روز ۱۵خردادماه

پلیس راه نیروی انتظامی در اطلاعیه ای، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در روز ۱۵ خردادماه را اعلام کرد.

به نقل ازممتازنیوز، در اطلاعیه پلیس راه نیروی انتظامی آمده است: با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراکم در محورهای مواصلاتی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور، مقررات ویژه‌ای از سوی پلیس راه در روز ۱۵ خردادماه به اجرا گذاشته می‌شود.
در همین راستا، تردد موتور سیکلت در ۱۵ خردادماه در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج- چالوس، قزوین- رشت، تهران- سمنان، مشهد و ساوه – همدان ممنوع است.
در اطلاعیه پلیس راه راهنمایی و رانندگی همچنین آمده است: رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ دوشنبه ۱۵ خردادماه از کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه ۱۵ خرداد الی ۲ بامداد روز سه شنبه ۱۶ خردادماه، تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.
در این اطلاعیه آمده تردد کامیون‌ها بجز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ دوشنبه ۱۵ خردادماه از محور هراز ممنوع است.
همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۱۵ خردادماه الی ساعت یک بامداد سه شنبه ۱۶ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۵ دوشنبه (۱۵ خردادماه) الی ساعت ۱ بامداد سه شنبه ۱۶ خرداد تردد وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن (انتهای بلوار کریتون) به صورت یکطرفه خواهد بود.
در این اطلاعیه آمده است :در محور فیروزکوه تردد تریلرها بجز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خردادماه از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
ضمناً مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درباره وضع راه‌های کشور از نظر جوی و ترافیکی، یا امدادرسانی است.

دوشنبه ۱۵ خرداد   ۱۲:۵۷


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.