محرومیت بازیکنان جوان فرگوسن از رانندگی با شورلوت!

محرومیت بازیکنان جوان فرگوسن از رانندگی با شورلوت!

محرومیت بازیکنان جوان فرگوسن از رانندگی با شورلوت!

ممتازنیوز: سرمربی منچستر یونایتد اجازه نداد که بازیکنان جوان تیمش از اتومبیل های اهدائی اسپانسر جدید باشگاه استفاده کنند.

شاید این سوال برای بسیاری پیش آید که چگونه سر آلکس فرگوسن سرمربی شیاطین سرخ در این دو دهه حضور خود در اولدترافورد همواره تیمش را مدعی نگه داشته است و سال به سال ستاره هایی را به جهان فوتبال معرفی می کند.
اقدام اخیر او در منع بازیکنان جوانش از راندن ماشین های گرانبهای مجانی که کمپانی “شورلوت” اسپانسر جدید این تیم به تمام بازیکنان داده است می تواند جوابی برای این سوال باشد.
کمپانی “شورلوت” اسپانسر جدید باشگاه منچستر یونایتد که یکی از تولیدکننده‌های فرعی کارخانه جنرال موتورز است بعد از عقد قراداد با این باشگاه تصمیم گرفت که به تمام بازیکنان این تیم یک اتومبیل ورزشی گران قیمت هدیه کند اما فرگوسن از ترس اینکه مبادا بازیکنان جوان این تیم با این هدیه گرانبها مغرور شوند و تمرکز خود را از دست بدهند در تصمیمی جالب اعلام کرد که بازیکنان زیر ۲۳ سال نمی تواند از این اتومبیل استفاده کنند.
روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی نوشت که فرگوسن فقط اجازه داده است که بازیکنان بالای ۲۳ سال تیم از این ماشین های گرانبها استفاده کند چنانکه بازیکنانی چون دنی ولبک(۲۱ ساله) کریس اسمولینگ(۲۲ ساله)رافائل داسیلوا(۲۲ ساله) و فیل جونز(۲۰) ساله از چنین هدیه ای بی نصیب می شوند.
فرگوسن از جمله مربیانی است که روی نظم و انضباط بازیکنان تیمش بسیار حساس است و هیچگونه اعتراضی را از آنها برنمی تابد که اخراج ستاره‌هایی چون یاپ استام، دیوید بکام، رود فان نیستلروی و روی کین که او را پسر فرگوسن می خواندند شاهد گویائی در این زمینه است.
پرافتخارترین سرمربی شیاطین سرخ همچنین فصل گذشته اعلام کرد که بازیکنان جوان این تیم حق ندارند که از کفش های رنگارنگ استفاده کنند و همه آنها باید از کفش‌های یک رنگ استفاده کنند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.