محرومیت پرسپولیس از ترس هواداران کریمی؟

بینا- تماشاگران پرسپولیس از حضور در بازی با آلومینیوم محروم هستند. این حکم درست زمانی اعلام شد که طرفداران و مدیران و کادر فنی پرسپولیس در ماجرای کنار گذاشتن علی کریمی روبروی هم قرار گرفتند. مدیران این تیم، نگران واکنش تماشاگران در بازی با آلومینیوم بودند. واکنشی که می توانست مشکلات رویانیان را بیشتر از گذشته کند.

همین مسئله باعث شد این تصور به وجود بیاید که محروم کردن تماشاگران پرسپولیس با نظر رویانیان انجام شده. علی فرشاد سپهر، دبیر کمیته استیناف، در گفت و گو با تماشا می گوید این حکم ربطی به اعمال فشار مدیران پرسپولیس نداشته است.

محرومیت پرسپولیس قبل از بازی با آلومینیوم حاشیه های زیادی ایجاد کرده.

محرومیت پرسپولیس از ترس هواداران کریمی بود؟

– ما کسی را محروم نکرده ایم. پرسپولیس قبلا به ۲ بازی بدون تماشاگر محکوم شده بود که به درخواست آنها، یک جلسه از محرومیتشان به مدت ۶ ماه تعلیق شد. یعنی اگر یک بار دیگر این تیم محکوم شود محرومیت قبلی هم اجرا خواهد شد. پرسپولیس ۴ میلیون تومان جریمه شده و بر همین اساس محرومیت قبلی این تیم هم اجرا می شود.

اما این حکم جدید…

– حکم جدیدی نبود، فقط همان جریمه نقدی تایید شد.

این محرومیت در بازی با نفت که پرسپولیس با نفت بازی داشت به اجرا درنیامد و حالا که مدیران این تیم نگران واکنش تماشاگرانشان هستند، اجرا شده است.

– اصلا اینطور نیست. دیروز این حکم صادر شد و اجرای آن به جریان افتاد. حکم پس از تصمیم گیری، تایپ، امضا و ابلاغ می شود. برای ما این مسائل فرقی نمی کند و کار خودمان را انجام می دهیم.

در هر صورت این ماجرا حسابی به نفع مدیران پرسپولیس شده.

– این را خیلی از خبرنگاران به من گفتند. باور کنید حکم ما هیچ ارتباطی به مدیران این تیم نداشته. دستگاه قضایی هیچ وقت خودش را وارد این مسائل نمی کند. چنین چیزهایی که خارج از جریان پرونده اتفاق می افتد ارتباطی به ما ندارد و در آن دخالت نمی کنیم.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.