محروم کردن نظام از کار جمعی و گروهی سبب اختلال در مسیر نورانی انقلاب می گردد

۲۶ام بهمن ،

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: یکی از آفت های انقلاب اسلامی بحث خود‌محوری است و محروم کردن نظام از کار جمعی و گروهی می تواندموجب اختلال در مسیر نورانی انقلاب شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، کامران باقری لنکرانی در همایش ۳۴ سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف با بیان اینکه باید مسیر انقلاب را از آفات حفظ کنیم اظهار داشت: آفت های بسیاری انقلاب را تهدید می کند و عمده این آفت ها در درخت انقلاب ریشه خواهند زد و آفات خارجی آسیب چندانی نمی رساند.

وی یکی از مهمترین آفت ها را قداست زدایی بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما انقلابی دینی بوده است و براساس آرمان های مقدس شکل گرفت.

وی تأکید کرد: بسیاری از اشخاص خواسته یا ناخواسته در جهت قداست زدایی از انقلاب گام برمی‌دارند و این مسئله آسیب بزرگی است که می تواند در بسیاری از موارد در ابتدا خود آن اشخاص را تهدید کند.

لنکرانی آفت دیگر انقلاب را مردم گریزی بیان کرد و ادامه داد: فراموش شدن تجربه های موفق انقلاب اسلامی نیز  یکی دیگر از آفتها است و ماباید بدانیم که در طی این ۳۴ سال نیروهای مومن و نخبه در ایجاد توفیقات انقلاب نقش داشته اند.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: اگر کسی بخواهد این مسئله را انکار کند خیانتی را در حق انقلاب مرتکب شده است.

لنکرانی فراموش شدن نخبگان بزرگی را که در انقلاب نقش داشته اند یکی دیگر از آفت ها دانست و ادامه داد: ایمان و تخصص در انقلاب ما یک مسئله نهادینه است.
وی تأکید کرد: آفت دیگری که با آن مواجه هستیم تلاش برای ضرورت سازی و خوراندن جام زهر به انقلاب است اما انقلاب اسلامی ما با اتکا بر نیروهای متعهد و مردم مسیر خود را ادامه می دهد.

سخنگوی جبهه پایداری ساده انگاری را آفتی دانست که سبب می گردد در برابر مشکلات به جای تدبیر با جایگزینی یک مشکل به جای مشکلی دیگر و یا با برخوردهای احساسی از حل آن مشکل شانه خالی کنیم افزود: یأس و ناامیدی از آفت های، دیگر است و بحث خودمحوری و محروم کردن نظام از کار جمعی و کار گروهی می تواند سبب اختلال در این مسیر نورانی شود.

لنکرانی گفت: ما وظیفه داریم در این میدان به صورت جد به تکلیفمان عمل و بی منت و مومنانه از انقلاب خود دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به بالندگی رسیده است و فرزندانی را در دامن خود پرورش داده که بی منت به انقلاب خود خدمت می کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.