محسن رضایی: همیشه نمره خوبی به رادیو داده ام

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۴:۲۷:۵۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- در ویژه برنامه ” یک روز با رادیو “که به مناسبت هفتاد و دومین سالروز  رادیو پخش  می شد ، محسن رضایی  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:  رادیو سر آمد دیگر رسانه ها در بحث اخلاق مداری و روابط صمیمانه یک خانواده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محسن رضایی با اشاره به اینکه همیشه نمره خوبی به رادیو داده ام تاکید کرد:  معتقدم رادیو نقش خوبی در سالهای فعالیت خودش ایفاء کرده و دلایل زیادی هم برای این نظر  دارم .چون در رادیو کار تیمی به خوبی صورت می گیرد ولی جا دارد که دوستان ظرفیت های خالی را پر کنند.
او با اشاره به اینکه تلویزیون سیلاب درست  می کند و رادیو جویبار، ادامه داد:  سیلاب می آید و می رود چون دیداری است ولی رادیو چون شنیداری است  ماندگاری مطالبش بیشتر است. برای همین در بحث فرهنگسازی و تقویت ارزش های ملی ، دینی و مذهبی می توانیم از این ویژگی رادیو بهره ببریم.
دکتر رضایی از برنامه سازان خواست که در جهت  تنوع  و جذابیت برنامه ها  کوشا باشند و از گفتن مطالبی که خسته کننده است پرهیز کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به نقش رادیو در زمان جنگ اشاره کرد و گفت: با راه اندازی رادیو جبهه  نه تنها نیاز رزمندگان و فرمانده هان نسبت به گوش کردن رادیو عراق و رادیو بی بی سی مرتفع می شد بلکه با پخش  سرودهای مهیج  رزمندگان با حضور بیشتری در خط مقدم حضور می یافتند و رادیو تمامی اخبار را تحلیل و با رزمندگان خط مقدم گفتگو و مصاحبه می کرد.
دکتر رضایی گفت: چون مردم را خیلی دوست دارم و رادیو رسانه مردمی است به همه رادیویی ها علاقمندم و از خدماتی که به مردم ارائه می دهد تشکر می کنم.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۶۲۷۵۵۸۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.