محسن رضایی برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ندارد

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: محسن رضایی برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ندارد ولی جبهه بصورت فعال ظاهر خواهد شد.

تسنیم نوشت: حسین کنعانی مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی با اشاره به اینکه این جبهه نحوه تعامل با دولت را  بررسی می‌کند، گفت: یکی از موضوعات ضروری در جلسات شورای عالی نحوه تعامل با دولت و حضور تشکل‌ها و اعضای تازه در این جبهه است.

وی افزود: جبهه ایستادگی با محسن رضایی ارتباط خوبی دارد و هر از گاهی با وی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و در دیداری که اخیرا داشتیم هم دربارهٔ مسائل سیاسی بحث و بررسی کردیم.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی دربارهٔ اینکه آیا محسن رضایی قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس آینده را دارد یا خیر، تصریح کرد: تا الان چنین بحثی بین ما و رضایی مطرح نشده و بعید هم می‌دانم وی برنامه‌ای برای انتخابات مجلس داشته باشد، البته بعنوان چهره سیاسی فعال خواهد بود.

کنعانی‌مقدم اضافه کرد: ما نیز در جبهه در خصوص کاندیداتوری رضایی در انتخابات مجلس بحثی نکردیم و در کل، فعلا دربارهٔ برنامه‌های آینده این تشکل صحبت‌هایی صورت گرفته که یکی از این برنامه‌ها حضور فعال در انتخابات مجلس است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.