محسن رضایی: طرح دشمنان ساقط کردن ارزش پول ملی است

۱۷ام بهمن ،

محسن رضایی در اولین جلسه از سلسله نشست‌های کاربردی در دهه پیشرفت و عدالت با محوریت مناسب‌ترین مدل اداره کشور در دهه پیشرفت و عدالت که در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه پردیس قم برگزار شد

گزیده سخنان وی از این قرار است:

·         مسئولان باید چشمشان را بر روی حقایق باز کنند. واقعیت‌ این است که ما هم از بعد فرهنگی مورد تهاجم قرار گرفته ‌و هم به عقب افتادگی مادی و اقتصادی دچار شده‌ایم.

·         در زندگی، اقتصاد، اخلاق دچار مشکلاتی فراوانی هستیم و صحنه استیضاح در مجلس نمایش بی اخلاقی بود که باید به حال آن گریه کرد.

·         طرح دشمنان ساقط کردن ارزش پول ملی است و این کارها از خصوصیات دشمن است و نباید توقع دیگری داشت و همه این مسائل نشان می‌دهد که باید برای رسیدن به این قله تلاش بیشتری کنیم.

·         برای رفع مشکلات و رسیدن به اقتصاد پویا باید برای این مشکلات برنامه ریزی دقیق و بدون شعارزدگی داشته باشیم . ۸۰ درصد ثروت ملل پیشرفته را ثروت غیر فیزیکی تشکیل می‌دهد، حدود ۸۰ درصد ثروت امریکا فکر، دانش و ایده است و ما نیز در کشور دارای چنین ظرفیت‌هایی هستیم و با اتکا به این ظرفیت‌ها می‌توانیم مشکلات پیش روی کشور را رفع کنیم.

·         چهار سال است رهبری شعار اقتصادی تعیین می‌کنند و دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت نام گذاری کرده‌اند . متأسفانه مسئولان به صورت جدی به این شعارها توجه نکرده‌اند و اگر کار جدی و بدون شعارزدگی در این زمینه انجام داده بودیم امروز از ناحیه دشمنان نظام تا این اندازه مورد فشار و تهدید نبودیم و امیدواریم مسئولان با برنامه ریزی دقیق و حساب شده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی همچون جنگ تحمیلی دشمن را شکست داده و بار دیگر سبب درخشش نظام جمهوری اسلامی ایران شوند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.