محسن سوریا ن : حمید با نیمی از آمادگی فعلی هم می تواند طلای المپیک بگیرد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی هیات کشتی شهرستان ری، سوریان افزود: این مدال با کمک مربیان و دعای مردم کشورمان عملی و قطعی خواهد بود.

وی که عنوان قهرمانی کشتی فرنگی امیدهای جهان را نیز یدک می کشد در مورد وضعیت آمادگی حمید سوریان اظهار داشت: او در مسابقات گزینشی قزاقستان به خودش باخت نه به کشتی گیر ژاپنی.

سوریان ادامه داد: حمید اصرار برای اجرای فن بارانداز داشت و کشتی گیر ژاپنی نیز راه دفاع کردن فن بارانداز را به خوبی می دانست و هیچ کس در دنیا نتوانسته به این ژاپنی بارانداز بزند . حمید خواست که این فن را اجرا کند ولی نتوانست و مغلوب شد و هر چند او با ۳۰ درصد آمادگی در این مسابقات شرکت کرده بود.

وی گفت: با توجه به انگیزه روحی و روانی و آمادگی خوبی که حمید دارد، به امید خدا و دعای خیر مردم ناکامی المپیک پکن را در لندن جبران خواهد کرد و رکوردار کشتی در ایران خواهد بود.

وی همچنین در خصوص وضعیت کشتی شهرری نیز اظهار داشت: کشتی شهرری از ظرفیت های خوبی برخوردار است و با مدیریت رییس جدید هیات کشتی مهدی شربیانی در آینده روزهای خوبی را شاهد باشیم.

سوریان افزود: کشتی گیران خوبی نظیر پژمان شاه بداغی،‌ پژمان پشتام و مهدی فلاح در کشتی فرنگی و علی پیرزاده، حسن رحیمی و پیمان بیابانی در کشتی آزاد می توانند در آینده نه چندان دور حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند.

۶۸۸/۶۹۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۳۰۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.