محسن شادی:تغییرات بوجود آمده در کمیته روئینگ لازم بود/ با وعده های امروز و فردا حقمان را می خورند!

۳۰م دیماه ،

قایقران تیم ملی روئینگ کشورمان پس از استعفای شادمان گفت: تغییرات بوجود آمده در کمیته روئینگ به نفع این رشته است و لازم بود و رفتن شادمان به نفع ما است.

محسن شادی قایقران تیم ملی روئینگ کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پیش از این سرپرستی کمیته روئینگ بر عهده عباس شادمان بود که با استعفای وی بهزاد اتابکی مسئول کمیته بادبانی جایگزین وی شد که به اعتقاد من یک همچین تغییراتی برای بهتر شدن شرایط این رشته لازم بود و من با آن موافقم.

وی افزود: با توجه به اینکه رئیس تازه کمیته مدت بسیاری است که در فدراسیون فعالیت می کند و پسر وی نیز از قایقرانان رشته روئینگ است به همین سبب میتوان گفت که اتابکی گزینه خوبی برای حضور در این سمت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمرینات آمادگی خود را به صورت انفرادی در تهران پیگیری می کنم و با رضایت فدراسیونی ها قرار است تا پایان سال تمریناتم در دریاچه آزادی برپا شود اما بدون حضور مربی خارجی به اهدافمان نخواهی رسید و با این شرایط کسب مدال در میادین بین المللی محال است.

شادی خاطرنشان کرد: پیش از این هدایت تیم ملی کشورمان بر عهده گانیو شخرت ازبک بود که به سبب مشکلات شخصی وی را از دست دادیم و همین امر سبب شد تا ضربه بزرگی به این رشته وارد شود و بنده این اطمینان را می دهم که با حضور مربیان داخلی و همچنین شرایط موجود نباید قول کسب مدال را بدهیم.

*باید دستمزدمان افزایش یابد

وی یادآور شد: پیش از این چندین بار از مسئولان فدراسیون درخواست کردم تا در خصوص افزایش دستمزدم  اقدامات لازم صورت گیرد اما متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است اما امیدوارم با تغییرات بوجود آمده درکمیته  شاهد افزایش حقوق ملی پوشان باشیم و در صورتیکه این معضل برطرف نشود با مشکل روبرو خواهیم شد.

وی در خصوص پاداش های المپیک لندن گفت:پیش از این از سوی وزارت ورزش و جوانان به هر یک از ورزشکاران المپیکی مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان پاداش اهداء شد اما متاسفانه ۱۹ ورزشکار رشته های دوچرخه سواری، تیرو کمان و قایقرانی به حق خود نرسیدند و پاداش های ما اهداء نشد و با وجود پیگیری های ما مسئولان ورزش با وعده امروز و فردا این مبلغ را پرداخت نکردند که امیدوارم این مبلغ به زودی به ورزشکاران اهداء شود.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.