محسن صادق‌زاده: مشکل اصلی ما مصدومیت بود

۱۰م اسفند ،

arash khamooshi (2 of 14)-8.jpg

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان اصفهان معتقد است مصدومیت جواد داوری، اوشین ساهاکیان و محمد امجد سبب اصلی شکست برابر مهرام تهران بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، محسن‌ صادق‌زاده پس از باخت برابر مهرام تهران و عدم راهیابی به فینال لیگ برتر بسکتبال، گفت: به تیم مهرام تبریک می‌گویم. همچنین به سرمربی تیم ملی نیز تبریک می‌گویم!

وی ادامه داد: متاسفانه در این سه بازی سه گارد نداشتیم. همچنین جواد داوری با ۵۰ درصد از نیروی خود بازی می‌کرد. اما در مجموع خواستیم این موضوع رسانه‌ای نشود و مصدومیت‌هایی که در بین بازیکنان بود بزرگ‌نمایی نگردد.

سرمربی تیم فولاد ماهان سپاهان تصریح کرد: البته بچه‌ها بسیار خوب بودند و کم‌کاری نداشتند ولی مشکلات بدنی سبب شد نتوانند بازی را در دست گیرند.

وی با بیان اینکه از جواد داوری نمی‌شد به طور کامل استفاده کرد افزود: مجبور بودیم از این بازیکن به تناوب استفاده کنیم. همچنین این مصدومیت‌ها و دو باخت قبل ماهان استرس و نگرانی را در جمع بازیکنان در ابتدای مسابقه به همراه داشت.

وی پیرامون قضاوت ادامه داد: تنها کسی که در مجمع مربیان خواست که قانون فیبا رعایت شود، من بودم. همچنین ما در تهران به روند قضاوت‌ها معترض بودیم و اگر رسیدگی می‌شد و مسئله روال عادی خود را طی می‌کرد شرایط بدین گونه نبود.

صادق‌زاده دربارهٔ کریس ویلیامز عنوان کرد: این بازیکن باید دقایقی را استراحت می‌کرد و سپس وارد جریان مسابقه می‌شد. همچنین محمدرضا اکبری و عماد سلمانی نیز به خوبی کار کردند. اما متاسفانه سلمانی با ضربه آرنج بازیکن تیم حریف مصدوم شد و نتوانست به مسابقه ادامه دهد.

سرمربی اصفهانی تیم ماهان اظهار کرد: محمد کونه به این سبب در دقایقی به میدان آمد که ویلیامز نیاز به استراحت داشت. همچنین ما مجبور بودیم برابر صمد نیکخواه بهرامی و مارکو میلیچ بازیکنان هم‌قدی بگذاریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.