محسن صادق‌زاده: ۲۰روزه تیم را آماده کردیم

۳۱اردیبهشت،

Amir Pourmand (9 of 37).jpg

سرمربی بسکتبال ماهان نایب قهرمانی این تیم در رقابت‌های غرب آسیا و راهیابی به جام باشگاه‌های آسیا را مرهون کار گروهی در مجموعه باشگاه ماهان می‌داند و با توجه به قدرت رقیبان، این نتیجه را مطلوب ارزیابی می‌کند.

محسن صادق‌زاده پس از کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات غرب آسیا و بازگشت از دهوک عراق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اصفهان، با بیان اینکه هدف اصلی تیم فولاد ماهان سپاهان صعود به مسابقات آسیایی بود، اظهارکرد: پس از انصراف تیم مهرام تهران از شرکت در رقابت‌های غرب آسیا فقط ۲۰ روز فرصت داشتیم و پس از جذب بازیکنان تازه و بازگشت تعدادی از بازیکنان، فقط در ۸ روز پایانی تمام بازیکنان در کنار هم حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه تیم ماهان تمام ایرانی بود عنوان‌کرد: بیشتر تیم‌ها از بازیکنان خارجی بهره می‌بردند، اما ماهان با بازیکنان ایرانی پای به میدان گذاشت.

سرمربی فولاد ماهان سپاهان با اشاره به حضور ۷ تیم و انجام مسابقات به صورت دوره‌ای گفت: تیم‌ها بیش از آنکه اسمشان نشان می‌داد قدرتمند بودند، تمام مصاف‌ها حقیقتا دشوار بود.

صادق‌زاده پیرامون دیدار با تیم پتروشیمی بندر امام که منجر به تنها باخت ماهان شد بیان کرد: این شکست در لحظات پایانی رقم خورد، ماهان نیاز به ریسک نداشت و به همین سبب برنامه‌ریزی شده پیش رفتیم و در نهایت تنها باخت ماهان برابر دیگر نماینده ایران رقم خورد.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابیتان از عملکرد صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی، یاران کمکی که از مهرام به ماهان ملحق شدند چگونه است؟ گفت: عملکرد این دو بازیکن بسیار عالی بود، حضور این دو بازیکن کیفیت تیم ماهان را بالا برد، نیکخواه و کامرانی با توجه به روحیه برد و جنگندگی سبب افزایش قدرت ماهان شدند.

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان ادامه داد: بازیکنان جوان ماهان نیز پا به پای با تجربه‌ها عملکرد مطلوبی داشتند و با انجام تمرینات مداوم آمادگی خوبی داشتند.

صادق‌زاده پیرامون اصغر کاردوست بازیکن پست ۵ ماهان و سنتر سایر تیم‌ها اظهارکرد: تیم‌های رقیب با جذب سنترهای خارجی با قدرت بیشتری در این پست ظاهر شدند و نقطه قوت رقبا همین پست ۵ بود، البته کاردوست سنتر ماهان، بازی خودش را انجام داد و عملکرد نسبتا مطلوبی داشت.

وی یکی از مواردی که سبب اُفت بدنی در بازیکنان ماهان شد را اتمام حدود ۴۰ روز قبل لیگ برتر ایران و دور بودن بازیکنان از بازی‌ها دانست و در این ارتباط افزود: لیگ ایران در مقایسه با لیگ تیم‌های حریف در مسابقات غرب آسیا زودتر به پایان رسید و همین امر شرایط بدنی را برای بازیکنان ماهان سخت کرد، ماهان بدون دیدار تدارکاتی پای به مسابقات غرب آسیا گذاشت و در مجموع نایب قهرمانی نتیجه مطلوبی بود

سرمربی اصفهانی بسکتبال ماهان در پایان خاطرنشان‌کرد: سازماندهی مناسبی برای حضور ماهان در رقابت‌های غرب آسیا از طرف باشگاه انجام گرفت، کسب نایب قهرمانی و راهیابی به مسابقات آسیایی مرهون کار گروهی در مجموعه باشگاه فولاد ماهان سپاهان اصفهان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.