محسن هاشمی: توهم تقلب به خانواده ما دست داده بود

۱۵اردیبهشت،

محسن هاشمی می‌گوید آقای هاشمی برای نامزدی در تردید است و خاتمی نیز نگران تأیید صلاحیت است.

به گزارش ممتازنیوز، محسن هاشمی در مصاحبه با هفته‌نامه تجارت فردا می‌گوید: به نظر آقای هاشمی هنوز دربارهٔ نامزدی به جمع‌بندی نرسیده و حقیقتا هنوز در تردید است.

او با ادعای این‌که هاشمی اگر بیاید برای نجات کشور می‌آید(!) افزوده است: اگر در انتخابات شرکت نکردند – تاکید می‌کنم که هیچ چیز مشخص نیست – خب معنایش این است که به این نتیجه رسیده‌اند که تنها امید نجات کشور نیستند و امیدهای دیگری هست.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفته است: به نظر می‌آید این بار نظام دنبال ایجاد یک رقابت بین شیرها نیست. شواهد می‌گوید نظام دنبال رقابت یک عده دیگر است که سطح‌شان پایین‌تر است. خب اگر بخواهیم ما در سطح شیرها وارد شویم، فکر می‌کنم مورد قبول آنها نیست. اگر در سطح پایین‌‌تر قرار شد عمل کنیم، خب شیرها می‌آیند پشت یکی از آنها قرار می‌گیرند.

محسن هاشمی معتقد است: حاج آقا هیچ وقت برای تصمیم‌گیری‌شان منتظر جواب نیستند، تا جایی که می‌دانم ایشان الان هم منتظر جواب از سوی کسی نیستند اما صلاح کشور را بررسی می‌‌کنند که حضورشان چقدر می‌تواند موثر باشد؟

او دربارهٔ خاتمی می‌گوید: آقای خاتمی هم به نظر من منتظر هیچ جوابی نیستند، ایشان نگران تایید صلاحیت‌اند. باید صبر کرد و دید چه می‌شود.

این نامزد انتخابات شورای شهر تهران همچنین در میزگرد خبرگزاری ایلنا و در پاسخ به سوالی دربارهٔ واکنش خود در صورت رای نیاوردن در انتخابات شورای شهر، گفت: اصلا خیال حصر ندارم و حتما نتیجه را قبول می‌کنم! البته از کسی نمی‌ترسیم و فقط از خدا می‌ترسیم.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی به دنبال تقلب در انتخابات نیست، اما ممکن است برخی از کارگزاران دست به کارهایی بزنند که مورد تائید نظام نباشد و اگر نظام به این باور برسد که چنین تقلبی رخ داده، قطعا با آن برخورد خواهدکرد.

وی می‌گوید: نظام باید مراقب باشد که اگر هم کسی توهم تقلب و تخلف دارد، این توهم برطرف شود و باید با شایعات به درستی برخورد کنند، کما این که این مشکل برای خانواده هاشمی رخ داد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.