محصولات ایران خودرو راهی تونس می شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

گروه صنعتی ایران خودرو در تلاشی تازه با هدف توسعه بازارهای برون مرزی با صدور شش دستگاه انواع خودرو سبک به تونس خود را برای ورود جدی و پایدار به کشورهای شمال آفریقا آماده می کند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی ممتاز نیوز، عبدالعظیم سعدیان معاون صادرات ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : این خودروها شمال سمند. رانا و سورن می باشند که برای تطبیق خودروهای مذکور با استانداردهای مورد تایید کشور تونس در شرف ورود به بازار این کشور می باشند.   
 
وی اظهار داشت: یک شرکت تونسی برای هماهنگی های صادراتی و بازاریابی ایران خودرو ایجاد شده تا روند صادرات به این کشور و در نهایت سایر کشورهای شمال آفریقا ابعاد گسترده تری به خود بگیرد.
 
به گزارش ممتاز به نقل از ایکوپرس ، سعدیان ادامه داد: ایران خودرو  تلاش خواهد کرد تا از بازار تونس برای صدور محصولات خود به کشورهای لیبی و الجرایر بهره گیری کند و برنامه صدور یک هزار دستگاه خودرو به تونس تا پایان امسال تلاشی در این راستا به شمار می رود.
 
وی درهمین حال خبر داد: یک تیم کارشناسی از معاونت صادرات ایران خودرو برای بررسی زمینه های تقویت هر چه بیشتر ایران خودرو در تونس راهی این کشور می گردد.
 
به گفته سعدیان ایران خودرو در شهر سوس در تونس نمایندگی های رسمی فروش و بازاریابی دایر خواهد کرد و مقدمات این اقدام را انجام داده است. همچنین این شرکت تلاش دارد در بازارهای مستعد خودرو در کشورهای لیبی و الجرایر با صادرات انواع خودرو نقشی رو به گسترش ایفا کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.